رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا آخرین وضعیت راه‌های کشور را همزمان با تعطیلات ۴ روزه تشریح کرد.

ترافیک جاده‌ای

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با اشاره به آخرین وضعیت جاده‌ها، اظهار کرد: تردد وسایل نقلیه از محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) تا اطلاع بعدی ممنوع است.

وی افزود: در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه، آزادراه تهران ـ شمال مسیر (جنوب به شمال) محدوده تونل‌های شماره ۱۳،۱۲،۱۱ حدفاصل تونل شماره ۱۶ تا ۱۸ و حدفاصل تونل البرز تا انتهای آزادراه، محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده‌های آبعلی و مشاء، حدفاصل پلور تا گزنک، محدوده‌های شاهاندشت، وانا و سه راهی چلاو، محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) محدوده‌های شهر دماوند و شهر فیروزکوه ترافیک سنگین گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا یادآور شد: همچنین در آزادراه قزوین ـ رشت محدوده یوزباشی چای و حدفاصل منجیل تا رودبار، آزادراه کرج ـ قزوین حدفاصل مهرویلا تا گلدشت و محدوده‌های آبیک و محمدیه، آزادراه تهران ـ قم محدوده‌های عوارضی اول و قیصرآباد ترافیک سنگین گزارش شده است.

منبع: ایسنا

ترافیک پرحجم جاده‌های مازندران را قفل کرد

همچنین، سرهنگ یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک خودرویی در جاده های کندوان واقع در غرب مازندران و هراز پرحجم و سنگین است.

وی شرایط ترافیک در سوادکوه دیگر جاده ارتباطی تهران به مازندران را اکنون پرحجم اعلام کرد.

رئیس پلیس راه مازندران ادامه داد: با توجه به شرایط ترافیک پرحجم و سنگین محورهای مواصلاتی مازندران و اعلام آن به پلیس راه کشور، اعمال محدودیت‌های ترافیکی در هراز، سوادکوه و کندوان تا ساعاتی دیگر محتمل است.

سرهنگ جهان‌تاب گفت: به احتمال زیاد برای روان‌سازی ترافیک در محور هراز، از پلور تا پلیس راه لاریجان، به صورت مقطعی این محور در ساعت‌های آینده یکطرفه خواهد شد.

منبع: ایرنا

کد خبر 831261

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار پليس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha