رئیس سازمان ثبت احوال استان تهران گفت: با توجه به برگزاری قریب‌الوقوع انتخابات ریاست‌جمهوری تمام ادارات تابعه این سازمان در شهرستان‌های استان و تهران بزرگ تسهیلات ویژه‌ای برای تعویض شناسنامه، صدور المثنی و عکس دار کردن آن تا پایان روز انتخابات دهمین دوره ریاست‌جمهوری ارائه می‌کنند.

سید احمد قشمی در گفت‌وگو با ایرنا افزود: از روز دهم خرداد ماه جاری ادارات تابعه سازمان ثبت احوال شهر تهران از ساعت 8 صبح تا 20 شب و ادارات شهرستان‌ها از ساعت 8 صبح تا 16 بعد از ظهر فعالیت می‌کنند.

وی تصریح کرد: فعالیت 12 اداره شهر تهران و 20 اداره شهرستان‌های استان روز پنجشنبه 21خرداد نیز همچون سایر روزهای اداری در ساعات یاد شده صورت می‌گیرد.

قشمی تاکید کرد: در روز جمعه 22 خرداد و همزمان با روز رای‌گیری نیز سازمان ثبت احوال تهران و ادارات تابعه در تمامی شهرستان‌های این استان از 8 صبح تا پایان زمان رای‌گیری آماده ارائه خدمات خود به مردم هستند.

وی عنوان کرد: افرادی که تا روز 15 خرداد ماه شناسنامه‌های خود را برای تعویض و دریافت شناسنامه المثنی به ادارات این سازمان در استان تهران تحویل داده‌اند به‌صورت ویژه و خارج از نوبت برای آنها در سریع‌‌ترین زمان -یک روز- شناسنامه جدید صادر می‌شود.

رئیس سازمان ثبت احوال استان تهران همچنین یادآور شد: افرادی که شناسنامه آنها فاقد عکس است نیز می‌توانند با مراجعه به ادارات این سازمان در سطح استان تهران نسبت به الصاق فوری عکس به شناسنامه‌های خود اقدام کنند.

کد خبر 83029

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز