از صبح امروز خبری در فضای مجازی منتشر شده و به سرعت هم دست به دست می شود مبنی بر اینکه انداختن ته سیگار یکی از نیروهای خدماتی بیمارستان گاندی باعث آتش سوزی شد که معاون پیشگیری سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران درباره آن توضیح داد.

آتش سوزی بیمارستان گاندی

به گزارش همشهری آنلاین، کامران عبدولی، معاون پیشگیری سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران درباره دلیل اصلی حریق بیمارستان گاندی می گوید:«علت وقوع حریق در بیمارستان گاندی از سوی کارشناسان سازمان آتش‌نشانی تهران در حال بررسی است و با توجه به اینکه بررسی‌ها ادامه دارد، تاکنون موردی هم به عنوان دلیل این حادثه اعلام نشده است.»

عبدِوَلی ادامه داد:‌«در اینکه این بیمارستان دارای مشکلات ایمنی بوده و بارها نیز اخطار دریافت کرده بود، شکی نیست. اما در حال حاضر علت قطعی وقوع حریق مشخص نیست. از این رو مواردی که در برخی از رسانه‌ها مطرح شده، نادرست است.»

معاون پیشگیری سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران همچنین گفت:«موضوع بررسی علت حریق، یک اقدام تخصصی است و کارشناسان آتش‌نشانی با بررسی شواهد و تمامی آثار موجود و همچنین دانش تخصصی علت را بررسی و اعلام می‌کنند. بنابراین نمی‌توان آن را به نقل پرسنل و ... اعلام کرد.»

کد خبر 827905
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha