یکشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۹:۳۵
۰ نفر

پشت انبوه شایعات محمود احمدی‌نژاد در وبلاگ شخصی خود نوشت: قدرت‌مداران خودکامه و حریص، برای خاموش کردن ندای عدالت‌طلبی، از هیچ اقدامی فروگذار نمی‌کنند.

این نامزد ریاست‌جمهوری دوره دهم مطلب را از خاطره نامزدی‌اش در سال 84 آغاز کرده است. او نوشته است: 4 سال پیش، وقتی برای ورود به عرصه مدیریت اجرایی کشور آماده می‌شدم، می‌دانستم که در چه مسیر ناهمواری قدم می‌گذارم. 

احمدی‌نژاد در این یادداشت که عنوان «برای عدالت» را برای آن برگزیده، می‌نویسد: امروز نیز به وضوح ویژه‌خواران و زیاده‌خواهان را در پس انبوه شایعات و اتهاماتی که روانه این فرزند ملت و خادم کوچک و همکاران نجیب و صبورم می‌شود مشاهده می‌کنم اما ما تصمیم خود را گرفته‌ایم و به عهدی که با ملت بسته‌ایم پایبندیم.

لزوم همکاری تشکل‌های زنان و مرجعیت

میرحسین موسوی بر لزوم ارتباط مثبت گروه‌های فعال زنان با مراجع معظم تقلید تاکید کرد. این نامزد دوره دهم ریاست‌جمهوری، طی سخنانی درمراسمی با عنوان «همایش ملی زنان حامیان مهندس میرحسین موسوی» بر لزوم توجه به مبانی دینی و فقهی در زمینه مسائل مربوط به زنان اشاره کرد و با تاکید بر اینکه «ما در یک جامعه‌ دینی به سر می‌بریم» لزوم ارتباط مثبت گروه‌های فعال زنان با مراجع معظم تقلید را یادآور شد و گفت:« گرفتن یک نظر یا فتوا می‌تواند بسیاری از مشکلات را حل کند.

معتقدم اسلام توان پاسخ دادن به مشکلات امروز زنان را دارد و نظریات علما در این زمینه می‌تواند در تصمیم‌گیری‌های نظام مؤثر باشد.»

2 معاون دیگر برای کروبی

مهدی کروبی صبح دیروز معاون پارلمانی و همچنین معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی خود را معرفی کرد. بنابر خبری که سحام‌نیوز منتشر کرد، این نامزد دهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در جمع دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد محمد علی نجفی را به‌عنوان معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی و عباسی‌فر را به‌عنوان معاون پارلمانی دولت خود معرفی کرد.

شانسم خیلی بالاست

محسن رضایی گفت: اوایل انقلاب مدیریت کشور گونه دیگری بود بعد جناحی شد، سپس باندی شده و هم‌اکنون به سمت فردی شدن پیش می‌رود و روز به روز ظرفیت مدیریتی کشور همچون برف آب می‌شود و از بین می‌رود.

این نامزد دهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری که به استان گیلان سفر کرده است در نشست خبری به خبرنگاران، تاکید کرد که اگر رفتارها، عملکردها و ساختارهای دولت عوض نشود با آمدن یک تیم و رفتن تیم دیگر هیچ مشکلی حل نمی‌شود.

به گزارش مهر رضایی با بیان اینکه در میان 4 نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری من شانس انتخابم خیلی بالاست، افزود: امیدواریم مردم به ما رای دهند تا بتوانیم دولت ائتلافی را تشکیل دهیم و برنامه‌هایمان را اجرایی کنیم.

کد خبر 82594

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز