جمعه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۸۸ - ۱۹:۱۸
۰ نفر

گروه سیاسی: محسن رضایی و محمود احمدی‌نژاد 18 اردیبهشت ثبت‌نام کردند و 19 اردیبهشت مهدی کروبی و میرحسین موسوی ثبت‌نام می‌کنند.

سرانجام عصر و پیش‌ازظهر 18 اردیبهشت 2 رویداد اصلی در ستاد انتخابات کشور رخ‌ نمود و امروز هم آخرین مهلت برای وقوع 2 رخداد دیگر است تا قطار تحولات انتخابات دهم ایستگاه ثبت‌نام کاندیداها را پشت‌سر بگذارد.

عصر جمعه محمود احمدی‌نژاد و پیش‌ازظهر جمعه محسن رضایی به ستاد انتخابات آمدند و در محاصره فلاش‌های عکاسان به‌عنوان نامزد ریاست‌جمهوری دوره دهم ثبت‌نام کردند. 19 اردیبهشت و در آخرین روز ثبت‌نام مهدی کروبی و میرحسین موسوی به ستاد انتخابات می‌آیند.

احمدی‌نژاد پس از ثبت‌نام در جمع خبرنگاران حضور پیدا کرد. او در این مصاحبه مطبوعاتی بعد از سخنان خود به خبرنگاران گفت که به‌زودی در یک کنفرانس مطبوعاتی حضور پیدا خواهد کرد و به سؤالات آنها پاسخ خواهد داد.

احمدی‌نژاد در مقدمه مصاحبه‌اش گفت:  بنده از طرف خودم هیچ ستاد تبلیغاتی ندارم، ستادی که رسما مدیریت و هدایت آن برعهده بنده باشد ندارم و هیچ منابع مالی برای تبلیغات ندارم و اگر‌هم داشتم ضرورتی نمی‌دیدم در تبلیغات هزینه شود.

2 هفته پیش مشاور ارشد رئیس‌جمهوری از سمت خود استعفا داد و از آن پس ستادهای احمدی‌نژاد در شهرهای مختلف با حضور ثمره‌هاشمی افتتاح می‌شود.

احمدی‌نژاد طرفدارانش را مخاطب قرار داد و افزود: کسی حق ندارد در برابر انتقادات درست و بیان برخی از ضعف‌ها که طبیعی یا غیرطبیعی است، مقاومت کند و عرصه انتخابات باید عرصه‌ای باشد جهت شناسایی نقاط قوت و ضعف و برنامه‌ریزی درست برای آینده.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: در ایران انتخابات یک امر اصیل است و هر انتخاباتی باید یک گام و یک سکو ملت ما را به سمت هدف‌ها نزدیک‌تر کند. فضای انتخابات باید فضای نشاط، شور و اندیشه باشد. فضای انتخابات باید مملو از پاکی‌ها، صداقت‌ها و محبت‌ها باشد.

در هنگام حضور رئیس‌جمهوری در ستاد انتخابات وزارت کشور، ‌کلهر، شیخ‌الاسلام، مشایی، ثمره، الهام و سعیدلو او را همراهی می‌کردند.

محسن رضایی پیش‌ازظهر دیروز و با حضور در ستاد انتخابات کشور رسما برای کاندیداتوری نام‌نویسی کرد. او سپس در جمع خبرنگاران به پرسش‌های آنها پاسخ داد. رضایی در مقدمه نشست مطبوعاتی خود در ستاد انتخابات گفت: بیش از 40 سال است که گرانی و تورم اقتصاد ما را آزار داده و مردم ما را نگران کرده است.

طی این سال‌ها اگرچه در دوره‌هایی عمق تورم و رکود را در حال نوسان دیده‌ایم، اما گاه کم و یا بعضا افزایش یافته است. او با بیان این اعتقاد که اقتصاد ایران از ریل خارج شده است‌،‌ عنوان کرد: اقتصاد ما سنتی و دولتی و با مدیریت ضعیف اداره شده است. ما می‌خواهیم با کمک دوستان، نخبگان و مردم عزیز ایران اقتصاد ایران را نجات دهیم.

کد خبر 80861

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز