مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۳
۰ نفر

معمولا آدم‌ها در همان اوایل نوجوانی متوجه می‌شوند که چه استعدادهای بالقوه‌ای دارند و می‌خواهند در آینده چه‌کاره شوند.

جشنواره قصه گویی

به گزارش همشهری آنلاین، سازمان فرهنگی‌هنری شهرداری تهران برای آن دسته از نوجوانانی که اهل فرهنگ و ادبیات هستند و دستی هم به‌ قلم دارند، جشنواره‌ای را با عنوان «قصه‌ ایران آینده» برگزار کرده که قرار است در این جشنواره نوجوانان مستعد و علاقه‌مند در حوزه قصه‌نویسی، قصه‌گویی و روایتگری شناسایی و کشف شوند و حلقه نویسندگان و راویان نوجوان نیز راه‌اندازی شود.

این اولین دوره از جشنواره قصه‌ ایران آینده است که در فرهنگسراهای شهر تهران برگزار می‌شود. نوجوانان علاقه‌مند به نویسندگی و روایت‌گری در مقاطع متوسطه اول و دوم، با ترسیم ایران آینده، رویای خود را از ایران سال۱۴۲۴ در قالب قصه ارائه می‌کنند.

این جشنواره در محور قصه‌گویی و در ۲بخش «نگارش رویای من در ایران آینده»، شامل نگارش داستان و «روایت خلاقانه رویای من از ایران آینده» شامل ساخت فیلم کوتاه (حداکثر ۵دقیقه) از روایت خلاقانه نوجوانان، طراحی شده است. / نوجوانان به‌صورت انفرادی با ارسال آثار خود در هر ۲بخش، امکان رقابت در این جشنواره را خواهند داشت.

بیشتر بخوانید:

بهره‌مندی از قوه تخیل، تکنیک‌های نویسندگی، تمرکز بر ایمان و امید در قصه، خلاقیت در ارائه و روایتگری جذاب ازجمله نکاتی است که نوجوانان باید در خلق آثار خود به آن توجه کنند.

نوجوانان علاقه‌مند به شرکت در این جشنواره می‌توانند از همین امروز تا ۱۰بهمن‌ماه۱۴۰۲ آثار خود را به سایت جشنواره به نشانی https://iraneayandeh.farhangsara.ir ارسال و یا با ارسال عدد ۱ به سامانه ۲۰۰۰۱۸۳۷۳۷، لینک شرکت در جشنواره را دریافت و با تکمیل فرم ثبت‌نام، آثار خود را بارگذاری کنند.

کد خبر 825076

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha