با آغار تمرینات تیم فوتبال اینترمیامی برای فصل آینده، مسی فوق‌ستاره آرژانتینی و سوارز ستاره اورگوئه‌ای به یاد روزهای بارسا، دوباره پس از هم‌تیمی شدن کنار هم تمرین می‌کنند.

به گزارش همشهری آنلاین، در حالی تمرینات پیش‌فصل اینترمیامی برای فصل آینده لیگ آمریکا آغاز شده است که این تیم پس از جذب لیونل مسی، جوردی آلبا و سرخیو بوسکتس در سال گذشته، برای فصل جدید با لوئیس سوارز قرارداد بسته است تا این مهاجم اروگوئه‌ای هم به جمع دیگر بارسایی‌های سابق اضافه شود.

با شروع پیش فصل اینترمیامی، مسی و سوارز پس از پیوستن دوباره به این باشگاه، بار دیگر کنار هم تمرین می‌کنند تا خاطرات روزهایی که در بارسا بودند، دوباره زنده شود.

در این باره ببینید:

نقشه‌های پنهانی همسران مسی و سوارز | پیام عجیب آنتونلا به سوفیا!

تنها هفت روز تا اولین بازی پیش‌فصل اینترمیامی باقی مانده و این تیم ۲۹دی در یک بازی دوستانه مقابل تیم ملی السالوادور قرار می‌گیرد؛ تیمی که تور جهانی خود را همزمان با آماده شدن برای کمپین ۲۰۲۴ آغاز می‌کند و در عربستان سعودی، چین، ژاپن و آمریکا به میدان خواهد رفت تا مسی و یارانش آماده فصل جدید شوند.

البته مهم‌ترین بازی پیش‌فصل اینترمیامی، روز ۱۲ بهمن در ریاض خواهد بود؛ جایی که این تیم آمریکایی با النصر بازی می‌کند تا بار دیگر و شاید برای آخرین‌بار مسی و کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی النصر دوباره مقابل هم به میدان بروند.

کد خبر 824091
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ویدئو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha