آنتونلا روکوزو، همسر لیونل مسی در حالی که شایعات زیادی مبنی بر ملاقات دوباره اسطوره‌های بارسلونا در میامی شکل گرفته است، پیامی به سوفیا بالبی، همسر لوئیس سوارز فرستاد که به این حواشی دامن زد.

مسی

به گزارش همشهری آنلاین، آنتونلا روکوزو در آخرین پست خود در شبکه‌های اجتماعی اشاره‌ای قوی به پیوستن لوئیس سوارز به اینترمیامی داشت.

در رسانه‌های فوتبالی امریکای جنوبی و امریکای شمالی اخبار زیادی پیرامون احتمالی هم‌تیمی شدن دوباره مسی- سوارز شکل گرفته است.

رسانه‌ها در این رابطه نوشته‌اند که انتظار می‌رود سوارز گرمیو را ترک کند و با لیونل مسی و هم‌تیمی‌های سابق خود در بارسلونا یعنی جوردی آلبا و سرخیو بوسکتس در اینترمیامی هم‌تیمی بشود. طبق گزارش‌ها، قراردادی یک ساله با همراه یک گزینه برای ۱۲ ماه تمدید توافق شده و سوارز قرار است در سال ۲۰۲۴ در MLS بازی کند.

سوارز اخیرا در گرمیو به یک فرم فوق‌العاده رسیده و در آخرین بازی تیمش مقابل بوتافوگو توانست در کامبک تماشایی تیمش هت‌تریک کند. او توانست برابر صدرنشین لیگ برزیل در حالی که تیمش با نتیجه ۳ بر یک عقب بود در عرض ۱۹ دقیقه سه بار گلزنی کند تا بار دیگر ارزش‌های بالای خود را به نمایش بگذارد.

در این بین علاوه بر مسی که از همبازی شدن با دوست قدیمی‌اش خوشحال می‌شود همسر مسی نیز به نظر می‌رسد که مشتاق است به زودی زمان زیادی را با خانواده سوارز بگذراند.

روکوزو تولد دوستش را در اینستاگرام با مجموعه‌ای از تصاویر و زیرنویس «تولدت مبارک» جشن گرفت. او همچنین نوشت: «برای خنده‌های بیشتر، داستان‌های بیشتر و غروب‌های بیشتر در کنار هم. من تو را می‌پرستم و دلتنگت هستم. پی‌نوشت: ما باید عکس‌های‌مان را تجدید کنیم دوست عزیزم.» او در این پست همسر سوارز را نیز منشن کرد.

رناتو گائوچو، سرمربی گرمیو قبلا گفته است که نگهداشتن سوارز «نیاز به معجزه دارد»، در حالی که تاتا مارتینو، سرمربی اینترمیامی اعتراف کرده است که این ستاره اروگوئه‌ای در برنامه‌های آینده او وجود دارد.

سوارز و مسی دوستان صمیمی هستند و شش سال را با هم در بارسلونا گذراندند تا اینکه مهاجم سابق لیورپول در نیوکمپ در لیست مازاد قرار گرفت و سپس ایالت کاتالان را ترک کرد، این اتفاقی بود که حسابی خشم مسی را برانگیخت. مرد سابق لیورپول قبلا اعتراف کرده بود که این دو بازیکن رویای بازنشستگی با هم را دارند و اکنون به نظر می‌رسد که آنها آرزوی خود را برآورده خواهند کرد.

اینترمیامی در سال ۲۰۲۴ با شروع فصل جدید به میدان خواهد رفت. در همین حال، مسی قرار است در مرحله مقدماتی جام جهانی به مصاف اروگوئه و آرژانتین برود. سوارز از ترکیب اروگوئه کنار گذاشته شد و باید دید که آیا او فراخوانده خواهد شد یا خیر.

در صورتی که سوارز هم به اینترمیامی بپیوندد به نظر می‌رسد دیوید بکام توانسته شعبه دوی بارسلونا یا اصطلاحا بارسلونای بازنشسته را در لیگ ایالات متحده احداث کند. او حتی برای نیمکت تیم هم تاتا مارتینو، سرمربی سابق بارسلونا را به میامی کشاند.

منبع: اعتماد

کد خبر 806471

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    0 1
    به ما چه مربوطه