مجموع نظرات: ۱
چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۴
۰ نفر

تحقیقات در پرونده مرگ اسرار آمیز زن ۷۰ ساله که جسدش در آپارتمانی واقع در یکی از برج های لوکس غرب پایتخت کشف شده بود، نشان داد که او به دلیل ابتلا به کرونا جان باخته است.

پرونده

همشهری آنلاین؛ حوادث : این پرونده بیست و یکم آبان امسال گشوده شد. آن روز به قاضی موسی رضازاده بازپرس جنایی تهران خبر رسید که زنی ۷۰ ساله در آپارتمانش به کام مرگ رفته است.

پس از اعلام این گزارش، تیم جنایی در محل حادثه که آپارتمانی در برج لاکچری حوالی غرب تهران بود حاضر شد. جسد زن ۷۰ ساله در سالن پذیرایی افتاده و زمان طولانی از مرگش می گذشت.

فردی که با جسد مواجه شده بود، خواهرزاده متوفی بود. وی در تحقیقات گفت: خاله ام سالها بود که پس از مرگ شوهرش، به تنهایی زندگی می کرد. او مدت ها قبل به طرز مشکوکی ناپدید شد و ما احتمال دادیم که شاید به خانه دوستش در شهرستان رفته بود. چون سابقه داشت که هر ازگاهی به خانه دوستش می رفت.

وی ادامه داد: مدت زیادی گذشت اما هیچ خبری از خاله ام به دست نیامد تا اینکه تصمیم گرفتم ناپدید شدن خاله ام را به پلیس اطلاع بدهیم. هرچند پرونده ای تشکیل شد اما هیچ سرنخی از خاله ام به دست نیامد. تا اینکه چند وقت قبل در روزنامه ها خواندم افراد کلاهبرداری هستند که اموال اشخاص پولداری که در ایران نیستند با سند جعلی به نام خود منتقل می کنند. به همین دلیل تصمیم گرفتم به خانه خاله ام بروم تا اسنادش را به خانه مادرم منتقل کنم که کسی نتواند از آن سوء استفاده کند. اما ناباورانه با جسد او مواجه شدم که ظاهرا زمان زیادی از مرگ او می گذرد.

آثار زور و ورود به عنف در محل حادثه دیده نمی شد. همچنین خانه مرتب بود و بهم ریختگی دیده نمی شد. اما سوالی که ذهن تیم تحقیق را به خود جلب کرد این بود که اگر زن تنها در خانه اش به هر دلیلی فوت کرده بود، چرا بوی تعفن و فساد نعشی به مشام همسایه های برج نرسیده است.

از طرفی چرا در این مدت نگهبان برج، در رابطه با وضعیت پیرزن تحقیق نکرده بود. همچنین کارآگاهان در بازرسی از خانه زن جان باخته، یک بطری شیر به دست آوردند که زمان خیلی طولانی از تاریخ انقضای آن گذشته بود.

در این شرایط، بازپرس جنایی تهران دستور انتقال جسد زن جان باخته به پزشکی قانونی را صادر کرد تا علت اصلی مرگ مشخص و زمان آن تخمین زده شود.

پس از گذشت دو ماه، پزشکی قانونی اعلام کرد که این زن به دلیل ابتلا به کرونا جان باخته است. با اعلام این نظریه، خواهرزاده متوفی عنوان کرد که خاله اش همیشه ترس از بیماری کرونا داشته است و آنها احتمال می دادند که ترس ناشی از این بیماری موجب مرگ زن تنها شده است.

به این ترتیب با حل معمای این پرونده که در ابتدا فرضیه قتل زن تنها مطرح شده بود، پرونده جنایی مختومه شد.

کد خبر 823423

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha