مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۵ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۶:۵۶
۰ نفر

حمید ضیایی پرور: بیمارستان میلاد یکی از بزرگ‌ترین بیمارستان‌های تهران است که به‌دلیل واقع‌شدن در منطقه‌ای مناسب در میان چند بزرگراه قاعدتا نباید مشکلی از نظر دسترسی داشته باشد.

اخیرا بعد از گشایش تونل‌های ورودی به سمت این بیمارستان از سمت بزرگراه حکیم، درب جنوبی بیمارستان و به‌خصوص ورودی اورژانس آن به‌علت باریک و پیچ‌در‌پیچ بودن مسیر  و پارک خودروها در دوطرف خیابان منتهی به اورژانس، با ترافیک عجیب و سنگینی مواجه شده است.

ورود ممنوع تاکسی‌های سبز اطراف بیمارستان، عبور کامیونت‌های مختلف و نبودن مسیر جایگزین برای مراجعان باعث شده تا هر خودرویی حداقل بین 10 تا 20 دقیقه در یک مسیر 100 متری متوقف شود.

به‌نظر می‌رسد که مدیریت بیمارستان باید برای حل این مشکل چاره‌ای اساسی کند چرا که ممکن است حتی بیمار بدحالی تا در ورودی اورژانس برسد اما در همین ترافیک 100 متری متوقف شده و جان به جان آفرین تسلیم نماید.

البته شاید بهتر باشد همه مراجعانی که در این ترافیک عجیب و سرسام آور، آن هم در فاصله‌ای نزدیک به بزرگراه‌ها و در فضای خاکی بسیار بزرگ اطراف بیمارستان گرفتار می‌شوند، برای درمان بیماری اعصاب و روانی که پیدا می‌کنند سری به اورژانس بیمارستان میلاد بزنند.

کد خبر 82273

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز