جمعه ۱ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۶:۵۴
۰ نفر

برلین: سارق جوانی که قصد داشت از یک خانه مجلل سرقت کند نه تنها موفق به سرقت نشد، بلکه ناچار شد با پلیس تماس بگیرد

این مرد 26 ساله از راه پشت بام و شکستن پنجره‌ای کوچک وارد اتاق زیر شیروانی این خانه شد. اما در این اتاق قفل بود و از سوی دیگر هرچه تلاش کرد نتوانست از راهی که آمده بازگردد.

او که پس از چند ساعت تلاش برای بیرون آمدن از اتاق به شدت خسته و گرسنه شده بود به وسیله تلفن همراهش با پلیس تماس گرفت و از آنها خواست او را نجات دهند.

به این ترتیب پلیس در محل حاضر شد و پس از بیرون آوردن سارق از اتاق زیر شیروانی او را مستقیما به زندان برد. هرچند او موفق به سرقت نشده اما به ورود غیرقانونی و مخفیانه به خانه دیگران متهم است.

فرار از مهد کودک

مکزیکوسیتی: پسربچه 4 ساله‌ای که نمی‌خواست در مهد‌کودک بماند از این مکان فرار و مسیر 2 کیلومتری تا خانه را پیاده‌روی کرد. مادر این پسر بازیگوش صبح زود او را به مهدکودک برد و قرار بود طبق معمول بعدازظهر وی را از مهدکودک بردارد.

اما در حالی که این زن در خانه مشغول آشپزی بود، زنگ در به صدا درآمد و او از دیدن پسر کوچکش پشت در شوکه شد. این پسربچه به مادرش گفت برای اینکه یکی از دوستانش قصد داشته او را در کمد زندانی کند از مهد کودک فرار کرده است و چون برای تاکسی سوار شدن پول نداشته مسیر مهد تا خانه را پیاده طی کرده است.

این در حالی است که مادر او به دلیل بی‌توجهی مسئولان مهدکودک از آنها شکایت کرده است. او در دادگاه گفت: این احتمال وجود داشته که در طول مسیر پسر دچار سانحه شود یا اینکه مسیر خانه را پیدا نکند و گم شود. در حال حاضر مدیر مهدکودک برای بررسی‌های بیشتر به دادگاه احضار شده است.

رانندگی پسر 6 ساله

فلوریدا: هوشیاری پسر 6 ساله موجب شد خانواده‌اش از خطر مرگ، جان سالم به در برند. این پسر به همراه برادر 3 ساله و پدرش در حال بازگشت از رستوران بود اما ناگهان قند خون پدر که در حال رانندگی بود، به شدت افت کرد و او پشت فرمان از هوش رفت.

در همین حال پسربچه با هوش که روی صندلی عقب نشسته بود، روی صندلی جلو پرید و کنترل فرمان را در دست گرفت.

او به پلیس گفت: با اینکه بی‌هوش شدن پدرم موجب شده بود که پایش از روی پدال گاز کنار برود اما چون خیابان شیب داشت خودرو همچنان در حال حرکت بود و این در حالی بود که نمی‌توانستم پدرم را از پشت فرمان کنار ببرم و از سوی دیگر هرلحظه امکان برخورد خودرو با سایر خودرو‌های عبوری وجود داشت.

گفتنی است، این پسربچه تا جایی فرمان را کنترل کرد که پلیس سر رسید و توانست این خودرو را متوقف کند و آن را به حاشیه بزرگراه ببرد.

بازیگوشی پرستار بچه

منهتن: زن 56 ساله‌ای که از سال‌ها پیش پرستار بچه است به دلیل بازیگوشی به زندان افتاد. این زن علاقه عجیبی به بازی‌های رایانه‌ای داشت و همراه با کودکانی که از آنها مراقبت می‌کرد این بازی‌ها را انجام می‌داد.

اما این علاقه تا جایی پیش رفت که او بیشتر از کودکان تحت مراقبتش، به بازی‌های رایانه‌ای توجه داشت و حتی در خارج از منزل هم از هر فرصتی برای بازی استفاده می‌کرد.

ماجرای دستگیری او هم از این قرار بود  هنگامی که وی یکی از کودکان را برای بازی به پارک برد ناگهان چشمش به مرکز بازی‌های رایانه‌ای افتاد. به همین دلیل برای اینکه بتواند به راحتی بازی کند، دختربچه را داخل خودرو گذاشت و در‌ها را قفل کرد و برای بازی رایانه‌ای به پارک بازگشت.

در همین حال دختربچه که تلاش می‌کرد از خودرو بیرون بیاید با دستکاری دنده، خودرو را خلاص کرد و یک تصادف سنگین به بار آورد. پلیس پس از پیدا کردن این زن او را به زندان انداخت.

کد خبر 81931

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز