چهارشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۸۸ - ۱۸:۴۴
۰ نفر

لوا: پلیس می‌گوید، مردی که قصد داشته با روش بلعیدن، مدرک جرم را از بین ببرد، بازداشت شده است.

این مرد مقداری مواد مخدر به همراه داشت و قصد داشت آن را به یک مشتری بفروشد که پلیس سر رسید.

اما قبل از اینکه ماموران موفق شوند به دست‌هایش دستبند بزنند، او تلاش کرد بسته‌های کوچک مواد مخدر را ببلعد. البته ماموران توانستند مانع ادامه این کار شوند و کیسه‌ها را از دهان او بیرون کشیدند.

این مرد در بازجویی‌ها اعتراف کرد که قصد داشته این مواد را ببلعد تا مدرکی برای اثبات جرمش وجود نداشته باشد. اما اکنون نه تنها مدرک جرمش به قوت خود باقی است بلکه اتهامی دیگر هم به فهرست اتهامات او افزوده  شده و آن تلاش برای از بین بردن مدرک جرم است.

آتش‌سوزی به سبک عصر حجر

واشنگتن: در زمانی که هنوز کبریت اختراع نشده بود، مردم برای روشن کردن آتش از نور تقویت شده خورشید به وسیله ذره‌بین استفاده می‌کردند تا شعله ایجاد کنند. این در حالی است که در قرن بیست و یکم هم این روش به یک آتش‌سوزی تمام عیار در خانه‌ای مجلل منجر شد.

گزارش آتش‌نشانی حاکی از آن است که تنها قرار گرفتن یک لیوان شیشه‌ای در معرض نور خورشید موجب آتش سوزی و تخریب بخش وسیعی از این خانه شده است.

آتش نشان‌ها می‌گویند هیچ آثاری از برق‌گرفتگی یا سوختگی سیم‌ها وجود ندارد بلکه لیوان شیشه‌ای روی کابینت چوبی قرار داشته و تابش نور خورشید به این لیوان و سپس برخورد آن با چوب کابینت در این محل شعله ایجاد کرده که نتیجه آن وارد آمدن خسارت 215 هزار دلاری به این خانه مجلل بوده است. گفتنی است در هنگام بروز این سانحه ساکنان این خانه در سفر بودند و همسایگان موضوع را به آتش‌نشانی خبر دادند.

خرید با سکه تقلبی

پنسیلوانیا: مرد میانسالی که با چرب‌زبانی فروشنده یک سوپرمارکت را قانع کرده بود سکه تقلبی‌اش را بپذیرد، تحت تعقیب پلیس قرار دارد. این مرد پس از ورود به فروشگاه یک بستنی از یخچال برداشت و آن را جلوی صندوق برد تا پولش را حساب کند.

سپس در کمال آرامش سکه 20 دلاری را از جیبش درآورد و از صندوقدار خواست فاکتور خرید بستنی را صادر کند. اما صندوقدار که تا به حال سکه 20 دلاری به این شکل ندیده بود به او گفت این سکه تقلبی است.

با این حال این مرد گفت دولت به تازگی این سکه‌ها را ضرب کرده است و هنوز استفاده از آنها فراگیر نشده است. به این ترتیب صندوقدار سکه این مرد را پذیرفت و بستنی را به او داد. اما پس از چند روز صاحب فروشگاه متوجه تقلبی بودن سکه شد و ماجرا را به پلیس گزارش داد. در حال حاضر این مرد متقلب تحت تعقیب پلیس است و مشخصات او برای شناسایی در رسانه‌ها اعلام شده است.

شلیک به تراکتور

اوهایو: نارضایتی یک مرد از سر و صدای زیاد تراکتوری که در نزدیکی مزرعه‌اش مشغول کار بود، پای او را به دادگاه باز کرد. این تراکتور هر روز با صدای زیاد و به مدت طولانی در زمین‌های اطراف کار می‌کرد.

حتی یک‌بار هم این تراکتور اشتباها وارد زمین کشاورزی این مرد شد و بخشی از آن را شخم زد. هرچند این مرد بارها به راننده تراکتور در این مورد اعتراض کرده بود، اما او همچنان به کارش ادامه می‌داد و سرانجام خشم این مرد به اندازه‌ای زیاد شد که یک تفنگ شکاری برداشت و با هدف قرار دادن تراکتور 5 گلوله به آن شلیک کرد.

هرچند در این حادثه کسی آسیب ندید اما پلیس این مرد را به جرم تیراندازی دستگیر کرد. این مرد خشمگین به قاضی گفت که به هیچ وجه قصد نداشته راننده را هدف قرار دهد و تنها می‌خواسته تراکتور را از کار بیندازد.

اما قاضی می‌گوید در این اقدام خطرناک احتمال آسیب دیدن راننده تراکتور وجود داشته و احتمالا این مرد به حبس محکوم خواهد شد.

کد خبر 81859

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز