دوشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۸۸ - ۱۷:۰۵
۰ نفر

لندن: تحقیقات نشان می‌دهد که خرید لباس‌های کوچک خریدار را به وزن کم کردن تشویق می‌کند.

نظرسنجی‌ها حاکی از آن است که تعداد زیادی از زنان و مردان که تمایل دارند وزن کمتری داشته باشند و لاغرتر شوند، لباس‌هایشان را کوچک‌تر از اندازه فعلی خریداری می‌کنند. به این ترتیب آنها مجبور خواهند شد به هر ترتیب که شده خود را به اندازه لباس‌هایی که خریده‌اند لاغر کنند.

البته در این بین افرادی  هستند که لباس‌های بسیار کوچک خریداری می‌کنند اما هیچگاه نمی‌توانند خود را به اندازه این لباس‌ها لاغر کنند و به این ترتیب هیچگاه شانس پوشیدن لباس‌هایشان را به دست نمی‌آورند و لباس‌هایشان در گوشه کمد‌ها خاک می‌خورد.

مراسم ازدواج به 4 زبان

مادرید: در حالی که تسلط به زبان‌های خارجی در دنیای امروز یک نیاز واقعی است، یک عاقد قصد دارد به 4زبان مختلف زوج‌های جوان را به عقد یکدیگر درآورد. این عاقد اعلام کرده است که در صورت تمایل زوج‌‌ها، به 4 زبان  انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی و اسپانیایی، مراسم عقد را اجرا خواهد کرد.

وی همچنین متعهد شده  که در صورت استقبال زوج‌ها، این شیوه عقد کردن را ادامه دهد. به همین منظور او قصد دارد در مقابل چشم صد‌ها نفر به صورت نمایشی این مراسم را به 4 زبان اجرا کند تا آنها نحوه کارش را از نزدیک ببینند.

این عاقد به خبرنگاران گفت هنگامی که به عنوان مثال یک زوج اسپانیایی در یک کشور انگلیسی زبان با یکدیگر ازدواج می‌کنند باید این امکان برای آنها وجود داشته باشد که به زبان مادری خودشان، مراسم عقد برای آنها اجرا شود.

دستگیری به خاطر مخالفت با کاشت درخت

نیویورک: مقامات می‌گویند، یک زن 79 ساله به دلیل مخالفت با کاشت درخت مقابل خانه‌اش تهدید به دستگیری شده است. ماجرا از این قرار بود که ماموران شهرداری برای کاشت یک درخت در پیاده‌روی مقابل خانه این زن در حال کندن زمین بودند که او مانع ادامه کارشان شد. این پیرزن ادعا کرد که به دلیل کهولت سن نمی‌تواند به این درخت رسیدگی کند.

این در حالی بود که در همین بین همسایگان این پیرزن سررسیدند و از خلافکاری او پرده برداشتند. به گفته همسایگان، این زن در گذشته با اضافه کردن سم به آب آبیاری درختی که قبلا مقابل خانه‌اش بوده، آن را خشک کرده است.

به این ترتیب ماموران شهرداری با پلیس تماس گرفتند و پلیس این پیرزن را تهدید کرد در صورت ادامه مخالفت با کاشت درخت، دستگیرش خواهد کرد. البته پس از کاشته شدن این درخت از پیرزن تعهد گرفته شد تا مانند دفعه پیش برای خشک کردن این درخت اقدام نکند.

اعتیاد به سرقت

واشنگتن: سارقی که طی یک اقدام عجیب دست به سرقت یک دستگاه لپ‌تاپ از افسر پلیس زده بود به دام ماموران افتاد. این سارق جوان در حال پیاده‌روی در پارک بود که چشمش به ماموری افتاد که در حال کار کردن با لپ‌تاپ در خودرو بود.

او بدون اینکه به عواقب کار خود فکر کند مستقیما به سمت مامور پلیس رفت و لپ‌تاپ را سرقت کرد. در همین حال مامور پلیس که غافلگیر شده بود به سمت او شلیک کرد اما سارق 30 ساله جاخالی داد و پا به فرار گذاشت.

البته پلیس هم او را دنبال کرد و سرانجام موفق به دستگیر کردن این سارق شد. گفتنی است تمامی وسایل ارتباطی که این سارق به همراه داشت از تلفن همراه گرفته تا دستگاه پخش موسیقی، همگی وسایلی بودند که او از دیگران سرقت کرده بود.

به گفته پلیس این مرد احتمالا به سرقت این لوازم اعتیاد دارد و نمی‌تواند یک روز را بدون سرقت سپری کند.

کد خبر 81716

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز