مدافع تیم ملی ایران در آستانه جام ملت های آسیا به دلیل عدم تمرکز روی مسایل فنی دیگر اطمینانی برای حضور مستمر در ترکیب اصلی پرسپولیس هم ندارد.

یحیی گل محمدی

به گزارش همشهری آنلاین، محمدحسین کنعانی زادگان یکی از مهره‌های ثابت فصل جاری پرسپولیس بود که در دیدار با شمس آذر قزوین جایی در لیست بازیکنان این تیم نداشت تا از قاب تلویزیون شاهد پیروزی دو بر یک سرخپوشان پایتخت باشد.

مصدومیت جزئی مدافع تیم ملی ایران عاملی شد تا فرشاد فرجی این بار کنار گئورگی گولسیانی در قلب دفاع پرسپولیس بازی کند. کنعانی زادگان طبق اعلام اوسمار ویرا مربی سرخپوشان مشکلی برای بازی کردن نداشت اما با تصمیم یحیی گل محمدی به دلیل مسائل غیر فنی بیرون از ترکیب قرار گرفت.

سرمربی پرسپولیس پس از پایان این دیدار در خصوص این تصمیم به خبرنگاران گفت: «حسین کنعانی زادگان هم تمرکز خوبی در تمرینات نداشت. باید با او صحبت کنیم تا ببینیم وضعیتش چطور است تا بتواند با تمرکز کافی در تمرینات شرکت کند.»

کنعانی زادگان که گفته می‌شد به دلیل مصاحبه‌های جنجالی چند وقت اخیرش همچنان مغضوب هم تیمی‌هایش در تیم ملی ایران و پرسپولیس است قرار است در جلسه خصوصی با سرمربی تیم شرکت کرده و دغدغه‌های غیر فنی خود را با او در میان بگذارد. کنعانی زادگان که همچون سایر بازیکنان این تیم ۳۰ درصد دریافتی داشته است مشکل مالی ندارد بلکه عدم تمرکز او در دو ماه اخیر صدای گل محمدی را درآورده است تا تصمیم بگیرد هشدارهای لازم به او را قبل از شروع جام ملت‌های آسیا بدهد.

خط و نشان جدی برای کنعانی زادگان در حالی اتفاق می‌افتد که در صورت عدم رعایت قوانین تعیین شده از سوی کادر فنی با خروج او از لیست سرخ‌ها در نیم فصل روبرو خواهد شد.

حال باید دید او که پیش از این یک بار توسط امیر قلعه نویی مورد تنبیه انضباطی قرار گرفته بود می‌تواند همچنان در لیست مسافران جام ملت‌های آسیا حضور داشته باشد یا سرمربی تیم ملی نیز قید استفاده از این بازیکن اصلی را به دلیل تکرار اشتباهات اخلاقی خواهد زد.

کد خبر 818676
منبع: مهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حقیقت‌گو IR ۰۶:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
    0 1
    حاشیه‌سازی نکنید. با یک‌ یا دو هفته نیمکت‌نشینی (چه به‌علت مصدومیت، یا اُفت‌فنّی، یا تنبیه‌انضباطی، یا...) فوراً "حاشیه‌سازی‌منفی" نکنید! اصلاً شاید با اینهمه فشردگی مسابقه (در لیگ‌داخلی، لیگ‌آسیا و تیم‌ملی طی ۳ماه) مانند همه‌ی فوتبالیست‌های سراسر دنیا، نیاز به کمی‌استراحت و ریکاوری داشته‌باشد تا دوباره به مرز ۱۰۰آمادگی جسمی‌وذهنی بازگردد، همین🤷🏻‍♂️
  • علی 09117030851 IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    1 0
    آین آقا بعد رسوایی اخلاقی اولا نباید به تیم ملی دعوت شود و دوما تیم بزرگ پرسپولیس جایی اینگونه بازیکن نیست این آدم برای فوتبال سرطان اخلاقی هستن ...اخراج کمترین تنبیه برای این آدم هست
  • زیگزاگ IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    0 0
    وقتی گناه و اشتباه بزرگ رو نادیده گرفتند، بنوعی مجوز عصیان صادر شد.اگه یه فرد عادی اون خطا رو انجام میداد و اینقدر بازتاب داشت احتمالا تا الان زنده نبود.