کوین یامگا با گلی که وارد دروازه گل گهر کرد، بهترین پنالتی زن استقلال در لیگ برتر لقب گرفت.

یامگا

به گزارش همشهری آنلاین، اتفاق تکراری برای کوین یامگا با لباس استقلال، به ثمر رساندن گل از روی نقطه پنالتی است. این بازیکن فرانسوی روز گذشته موفق شد یک مرتبه دیگر برای تیمش گلزنی کند تا به رکوردی خاص و جالب توجه دست پیدا کند.

روز گذشته، او چهاردهمین گل خود از روی نقطه پنالتی در مسابقات لیگ برتر را به ثمر رساند. بدین ترتیب یامگا توانست از سد امید ابراهیمی عبور کند که پیش از این سیزده مرتبه در رقابت های لیگ برتر و با استفاده از ضربات پنالتی برای استقلال گلزنی کرده بود.

کوین یامگا که در ابتدای لیگ بیست و یکم و با نظر فرهاد مجیدی به استقلال آمد، در آن فصل پنج مرتبه برای آبی های پایتخت از روی ضربات پنالتی گلزنی کرد. او دروازه تیم های فجرسپاسی، آلومینیوم، مس رفسنجان (2 بار) و گل گهر را باز کرد.

البته تنها پنالتی هدر رفته یامگا در همان دیدار برابر گل گهر بود که محسن فروزان موفق به مهار ضربه بازیکن فرانسوی شد ولی خود او در برگشت توانست دروازه را باز کند.

در لیگ قبل و زیر نظر ساپینتو نیز او از روی نقطه پنالتی دروازه نساجی، گل گهر (بازی رفت)، صنعت نفت، گل گهر (بازی برگشت) و ذوب آهن را باز کرده بود.

امسال و با استقلال مدل نکونام نیز یامگا برابر تیم های هوادار، شمس آذر، پرسپولیس و گل گهر توانسته است پنالتی هایش را به گل تبدیل کند تا با چهارده گل از روی نقطه پنالتی، بهترین پنالتی زن استقلال در لیگ برتر لقب بگیرد.

کد خبر 818671
منبع: ورزش سه

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • Pm IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
    0 0
    یامگاپنالتی زن بسیارقهاروعالی هست هم به بیرانوندورادوشویچ وحامدلک ودیگردروازه بانان لیگ برترگل زده فرمانده امیدها همینطوریه بیرانوندودیگرگلرهاپنالتی زده