حسین گودرزی بازیکنی که تک گل شمس آذر را در بازی با پرسپولیس به ثمر رساند، معتقد است که تیمش در این بازی مستحق باخت نبود.

حسین گودرزی

همشهری آنلاین: شمس آذر تیمی که امسال در بازی‌های بیرون از خانه نتایج فوق‌العاده‌ای گرفته است، در بازی با پرسپولیس مغلوب شد. حسین گودرزی در خصوص بازی با پرسپولیس به همشهری می‌گوید: «می‌دانستیم بازی سختی داریم چون پرسپولیس تیم با کیفیتی است ولی تیم ما در این بازی شجاعانه فوتبال بازی کرد و موقعیت‌های خوبی هم به دست آوردیم که متاسفانه آنها را از دست دادیم. موقعیت‌های پرسپولیس نسبت به ما کمتر بود ولی آنها از تجربه خود استفاده کردند و به برد رسیدند. به نظر من شمس آذر در این بازی مستحق باخت نبود و می‌توانستیم امتیاز بگیریم.»

گودرزی که در این بازی تک گل شمس آذر را به ثمر رساند، در مورد این گل می‌گوید: «در بازی‌های قبلی هر وقت تیم ما صاحب پنالتی شد، هنگام زدن ضربه وارد محوطه جریمه نشدم ولی در این بازی زمانی که صاحب ضربه پنالتی شدیم، پیش‌بینی می‌کردم که پنالتی ریباند شود به همین دلیل سریع به محوطه جریمه رفتم و بعد از بازی هم در فیلم‌ها دیدم که موقع زدن ضربه پنالتی، یک نیم بدن جلو بودم. به هر حال گل را من زدم ولی دوست داشتم تیمم برنده از زمین بیرون بیاید.»

او در خصوص نتایج خوب شمس آذر در لیگ امسال تاکید می‌کند: «ما تیم خوبی داریم و سعید دقیقی هم اعتقاد به فوتبال تهاجمی دارد. خوشبختانه تا اینجا خوب نتیجه گرفته‌ایم و برای ادامه لیگ هم انگیزه زیادی داریم تا این روند را ادامه دهیم. می‌دانیم در ادامه کار سخت‌تر می‌شود چون نتایجی که گرفتیم، باعث خواهد شد تا رقیبان نگاه جدی‌تری به ما داشته باشند. امیدوارم این روند را ادامه داده و در پایان فصل یک اتفاق بزرگ را رقم بزنیم.»‌

کد خبر 818764

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha