در شرایطی که مهدی عبدی در تراکتور موفق بوده و تا اینجای فصل 5 گل به ثمر رسانده می‌تواند گزینه بازگشت به تیم خودش باشد.

مهدی عبدی

به گزارش همشهری آنلاین با وجود مشکلات عمده خط حمله پرسپولیس در این فصل و اینکه شهاب زاهدی و نبیل باهویی با وجود تلاشی که به خرج دادند ناموفق بودند حالا بحث تقویت تیم در نقل و انتقالات زمستانی مطرح است.

در شرایطی که مهدی عبدی در تراکتور موفق بوده و تا اینجای فصل 5 گل به ثمر رسانده می‌تواند گزینه بازگشت به تیم خودش باشد. عبدی ابتدای فصل به صورت قرضی راهی تراکتور شد و حالا باید دید شرایط برای بازگشت او فراهم خواهد بود یا خیر.

ابتدای فصل گفته شد دو باشگاه پرسپولیس و تراکتور برای انتقال قرضی این بازیکن به مدت یک فصل با هم توافق کرده‌اند و با این انتقال عبدی تا پایان فصل در خدمت تیم تبریزی خواهد بود اما با شرایط فعلی پرسپولیس در خط حمله شاید سرخ‌ها به بازگرداندن او فکر کنند.

هنوز هیچ درخواستی از سوی یحیی گل محمدی مبنی بر بازگرداندن مهاجم قائمشهری‌اش به باشگاه اعلام نشده اما باید دید اگر یحیی بخواهد آیا شرایط و امکان چنین بازگشتی وجود دارد یا نه.

برخی معتقدند چون عبدی در شروع فصل بازیکن پرسپولیس بوده دوباره نمی‌تواند به این تیم برگردد. عبدی در دو مسابقه هفته‌های اول و دوم پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک و تراکتور تبریز روی نیمکت این تیم نشست اما به میدان نرفت. بعد از بازی تراکتور در تبریز و در تاریخ 28 مردادماه بود که عبدی با انتقالی قرضی راهی تیم تبریزی شد.

به گفته یک منبع مطلع در سازمان لیگ هر بازیکن طبق قانون فیفا می‌تواند در طول یک فصل با سه باشگاه قرارداد ببندد اما فقط می‌تواند برای دو تیم به میدان برود. با این حساب عبدی که تازه برای پرسپولیس بازی هم نکرده طبق قانون می‌تواند در همین نقل و انتقالات زمستانی به پرسپولیس برگردد و این جابجایی دوباره مشکل قانونی نخواهد داشت اما باید دید مدیران دو باشگاه در ابتدای فصل چه توافقی با هم داشته‌اند.

در واقع حتی اگر یحیی دوباره عبدی را بخواهد باید دو باشگاه با هم تعامل و در این باره توافق کنند که با توجه به روند رو به رشد عبدی در تراکتور این اتفاق دشوار به نظر می‌رسد ضمن اینکه پرسپولیس حتی در صورت درخواست یحیی گل‌محمدی برای بازگرداندن این مهاجم، باید یک بازیکن را از لیست خارج کرده و جا را برای عبدی در فهرست تیمش باز کند که این هم کار راحتی نخواهد بود.

کد خبر 817870

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • ساسان IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۲
    3 3
    اونکه قرارنیست پرسپولیس هرسال قهرمان شه.امایحیی اگه تیموقهرمان کرده درواقع اون قهرمان نکرداون خودبازیکنای پرسپولیس بودندکه مهارت داشتن وقهرمان شدند.وگرنه یحیی دردیگرتیمهاهم مربی بودچراقهرمان نشد.بابامایحیی رونمیخواییم اون نمیتونه خودتون ببینیدچه بازیکنای تاثیرگذاروانداخت بیرون واوناهم دارن توتیمای دیگه آقایی میکنن.الان سپاهان دراصل پرسپولیسه۹۵درصدپرسپولیسه خوب ببینید.پس نتیجه می گیریم بهتره یحیی بره وبذاره برانکوی کبیربیاد
    • IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۲
      7 2
      یحیی اگه مربی بود که در تیم های دیگه بود اون تیم ها رو قهرمان میکرد
    • سید نورالدین زیدان IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۲
      3 1
      فقط یاید مغانلو برگرده پرسپولیس،
  • IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۲
    3 1
    یحیی نمی‌تواند از بازیکنان بازی بگیره مثل اسد رضاییان عبدی سروش صادقی زاهدی باهویی ابراهیمی دوفصل قبل دفاع گل گهر بود وووو با این تاکتیک با یک فوروارد به جایی نمیرسه و بقول خیلی‌ها چیزی دگه نداره رو کنه و تمام مربیان دست تاکتیک یحیی رو خواندن و یحیی دگه بدرد نمی‌خورد اگه قبلا قهرمان شدیم تیم‌ها دگه تیم نبودند مثلا سپاهان و استقلال چندین سال تیم خوبی نبود و امسال یحیی بیاید قهرمانی نمی‌خواهیم دوم بکنه تیم را
  • علی IR ۰۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    0 0
    در حالیکه همیشه طرفدار گل‌محمدی بودم اما خالی کردن خط حمله تیم وجایگزین نکردن آن کار بسیار اشتباهی بود که تیم خیلی متضرر شد،نباید عبدی را از دست می داد
  • م .ج IR ۰۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
    0 0
    عبدی برنگرده بهتره اینجوری رشد میکنه تا یحیی هم تو ... بمونه هربازیکنی که یحیی اخراج کرد تو تیمشون ستاره هستند پس نشون میده یحیی مربی نیست که بلدباشه از بازیکن کی و کجا و چگونه بهره ببره