سه‌شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۸۸ - ۱۹:۱۷
۰ نفر

اوهایو: شلختگی یک مرد 28 ساله موجب شد که پدرش با پلیس تماس بگیرد.

هنگامی که پدر میانسال او با پلیس تماس گرفت به آنها گفت که پسر جوانش یک بشقاب ماکارونی را در آشپزخانه پخش کرده است.به این ترتیب ماموران پلیس به خانه آنها آمدند و این پسر شلخته با مشاهده آنها متعهد شد که از این پس همیشه اتاقش را مرتب کند.

البته پدرش هم از پلیس خواست نام پسرش را برای رسانه‌ها فاش نکند چون او به عنوان مشاور سیاسی یکی از مقامات مشغول به کار است و در صورت مطرح شدن چنین اخباری در مورد او، به وجهه اجتماعی‌اش خدشه وارد می‌شود. گفتنی است این پسر زندگی در خانه والدینش بدون پرداخت اجاره را یک نعمت می داند.

درگیری زوج کهنسال

واشنگتن: به یاد آوردن خاطرات گذشته موجب شد که پیرزن 78 ساله‌ای، شوهر 84 ساله‌اش را روانه بیمارستان کند.

این زن به بررسی خاطرات زندگی مشترکش پرداخت و متوجه شد که در برخی موارد، شوهرش به او دروغ گفته است. وی ناگهان از روی تخت بلند شد و به آشپزخانه رفت و با یک کاسه سنگین سر شوهرش را که در حال کتاب خواندن بود، هدف قرار داد. بر اثر این ضربه، پیرمرد به زمین افتاد و او توانست با دسته جارو حسابی پیرمرد را کتک بزند.

از صدای داد و فریاد پیرمرد، همسایگان پلیس را خبر کردند و این مرد که به شدت زخمی شده بود به بیمارستان انتقال یافت. گفتنی است که همسر او به دلیل ضرب و شتم شوهرش در زندان به سر می‌برد و این پیرمرد حاضر نیست وثیقه 70 هزار دلاری را برای آزادی او بپردازد.

این پیرزن به خبرنگاران گفت به هیچ وجه از کارش پشیمان نیست چون شوهرش در طول زندگی مشترک به او دروغ گفته است.

تماس قاچاقچیان با پلیس

فلوریدا: در حالی که سارقان و قاچاقچیان همیشه از پلیس فراری هستند، کلاه گذاشتن گروهی از قاچاقچیان برسر گروهی دیگر موجب شد که آنها با پلیس تماس بگیرند.

ماجرا از این قرار بود که 2 مرد برای خرید یک محموله مواد مخدر به خانه یک قاچاقچی رفتند اما به محض ورود آنها، افرادی که در خانه بودند با تهدید اسلحه 12 هزار دلار پولی که همراه داشتند را از آنها گرفتند و پس از ضرب و شتم‌شان پا به فرار گذاشتند.

در همین حال قاچاقچی‌هایی که کتک خورده بودند نیز سوار خودرو شدند و به تعقیب آنها پرداختند اما چون فاصله آنها تا خودرویی که تعقیب می‌کردند خیلی زیاد بود با پلیس تماس گرفتند.

البته ماموران پلیس موفق به دستگیری قاچاقچیان در حال فرار نشدند اما قاچاقچیانی را که با پلیس تماس گرفته بودند، دستگیر کردند. در حال حاضر تحقیقات برای دستگیری قاچاقچیان فراری ادامه دارد.

صبحانه خوردن پشت فرمان

ماساچوست: شاید از این پس همه رانندگان ترجیح بدهند به جای صبحانه خوردن پشت فرمان، صبحانه‌شان را در آشپزخانه میل کنند. چرا که اخیرا مردی که در حال صبحانه خوردن پشت فرمان بود جریمه شد و به زندان افتاد. گزارش پلیس حاکی از آن است که خودروی یک راننده 48 ساله در حالی متوقف شد که سر تا پایش پر از بیسکویت و شیر بود.

این مرد با سرعت زیادی در بزرگراه رانندگی می‌کرد و به اخطار پلیس برای متوقف کردن خودرو توجه نکرد. به این ترتیب ماموران او را تعقیب کردند و سرانجام خودرو متوقف شد.

این مرد به پلیس گفت که خیلی عجله داشته و به همین دلیل با یک کاسه شیر و بیسکویت پشت فرمان نشسته تا در طول مسیر صبحانه‌اش را بخورد. اما پلیس پس از بررسی سابقه او متوجه شد که نه تنها مهلت گواهینامه‌اش تمام شده، بلکه سابقه فرار از صحنه تصادف را نیز دارد. این مرد هم‌اکنون در بازداشت است.

کد خبر 81782

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز