مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۱
۰ نفر

تازه داماد برای ٦ ساعت رانندگی دستمزد ٣٠ میلیون تومانی میگرفت تا مشروبات را به پایتخت منتقل کند اما در نهایت دستگیر شد.

متهم

همشهری آنلاین؛ سرنخ:مجتبی ۲۳ ساله و تازه داماد است. او که یکی از مجرمان دستگیر شده در تازه‌ترین عملیات پلیس آگاهی تهران است می گوید در تدارک مراسم عروسی‌اش بوده و به همین دلیل سر از این باند درآورده است.

به چه جرمی دستگیر شده ای؟

من راننده ماشین‌های سرقتی بودم و نقشی در سرقت آنها نداشتم. فردی که ماشین‌های سرقتی را خریداری کرده بود، آنها را پر از مشروبات الکلی می‌کرد و من وظیفه داشتم این محموله را از غرب کشور به تهران منتقل کنم.

از سرقتی بودن ماشین ها خبر داشتی؟

بله خبر داشتم اما باز ریسک کردم.

چرا؟

چون پولش خوب بود؛ برای چند ساعت رانندگی ۳۰ میلیون تومان به حسابم واریز می شد. این رقم کمی نیست. به هرکسی پیشنهاد بدهید وسوسه میشود! به خصوص برای من که در تدارک مراسم عروسی‌ام بودم و از بخت بدم بیکار هم شده بودم.

کارت چه بود؟

در یک کارخانه، کارگری می کردم اما چون اوضاع کار خراب بود، اخراج و بیکار شده بودم.

چطور با این باند آشنا شدی؟

در جست و جوی کار بودم که در یکی از شبکه های مجازی چشمم خورد به یکآگهی. پای آن شماره ای نوشته شده بودم. وقتی زنگ زدم متوجه شدم طرف تهران است. او همشهری من بود که با هم قرار گذاشتیم. اسمش سامان بود؛ بعد از اینکه سامان را دیدم متوجه شدم وی یک سارق حرفه ای خودروست که با افراد خلافکار کار می‌کند. او مرا به فرد دیگری معرفی کرد و فقط فهمیدم که آنها باندیکار می کردند. نفر دوم به من گفت ۶ ساعت رانندگی می کنی و ۳۰ میلیونتومان دستمزد می گیری. می گفت داخل ماشین، مشروبات الکلی جاسازیشده که من باید آن را از یکی از شهرهای مرزی کشورمان به پایتخت میرساندم. محموله را تحویل می دادم و پولم را می گرفتم.

چند مورد انجام دادی؟

باور کنید تعداد دقیقش را یادم نیست اما چند ماهی می شود که کار می کنم. پول ها هم خرج خرید وسیله و پول پیش خانه شده بود.

نمی ترسیدی گیر بیفتی؟

می‌ترسیدم یا نمی‌ترسیدم، فرقی نداشت! در نهایت که گیر افتادم. اما خب میدانستم کار خلاف، ریسکش بالاست. طمع پول موجب شد تا ادامه بدهم و در نهایت دستگیر شوم

کد خبر 811874

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha