یکشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۸۸ - ۰۴:۳۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: وزیر امور اقتصادی و دارایی، با صدور حکمی؛ اکبر سهیلی پور را به مدت 3 سال به سمت مدیرعامل و رئیس هیأت عامل سازمان حسابرسی منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی وزارت امور اقتصادی و دارایی، شمس‌الدین حسینی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کاظم نجفی علمی - مدیرعامل سابق سازمان حسابرسی - وی را به سمت مشاور خود منصوب کرد. نجفی علمی 21 شهریور ماه 86 بر صندلی مدیر عاملی سازمان حسابرسی تکیه زده بود. [مدیر عامل سازمان حسابرسی معرفی شد]

وزیر اقتصاد در این حکم که به استناد ماده 14 اساسنامه سازمان حسابرسی و مصوبه مورخ 13 اسفند سال گذشته مجمع عمومی عادی فوق‌العاده سازمان مذکور صادر شده، آمده است: شایسته است با هم‌اندیشی و همدلی همکاران و تعامل سازنده با مراکز علمی، تخصصی و حرفه‌ای و نهادهای نظارتی مرتبط و با تدوین اجرای برنامه‌های عملیاتی، نسبت به اعتلای اثربخشی سازمان حسابرسی در تحقق وظایف قانونی به ویژه در عرصه‌های حاکمیتی از قبیل تدوین اصول و ضوابط حسابداری و حسابرسی و تعمیق دانش مرتبط و بهره‌مندی از فن‌آوری‌های نوین و همچنین کارکرد نظارتی و افزایش شفافیت تلاش کنید.

اکبر سهیلی مدرس دانشگاه و عضو هیأت صلاحیت حسابداران رسمی ایران است. وی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد حسابداری است و از سال 1357 تاکنون در رشته حسابرسی فعالیت دارد.

سهیلی رئیس کمیته قوانین و مالیاتی سازمان حسابرسی، کارشناس رسمی دادگستری و از مهر 1373 تاکنون عضو هیأت عامل سازمان حسابرسی بوده است.

کد خبر 80981

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز