همشهری آنلاین: وزیر امور اقتصادی و دارایی در خصوص دلایل تغییرات رئیس سازمان حسابرسی توضیحاتی ارائه کرد.

در پی تغییر رییس سازمان حسابرسی برخی روزنامه‌ها، نامه‌نگاری"کاظم نجفی علمی" رییس سابق سازمان حسابرسی به مقام معظم رهبری مبنی بر اعتراض به خصوصی‌سازی این سازمان را از دلایل برکناری وی اعلام کرده بودند.[رئیس سازمان حسابرسی تغییر کرد]

بر همین اساس سیدشمس‌الدین حسینی درباره دلایل تغییر رئیس سازمان حسابرسی به خبرگزاری ایرنا توضیحاتی ارائه داد و گفت: ارسال نامه از سوی رییس سابق سازمان حسابرسی به مقام معظم رهبری، کاملا هماهنگ شده و کار پسندیده‌ای بود و دلیلی برای تغییرات اخیر در سازمان نبود. 

وی گفت: مساله حائز اهمیت در حرفه حسابرسی توجه از منظر اخلاق و تعصب حرفه‌ای است که در بسیاری از مشاغل وجود ندارد و این ثروتی است که با هیچ چیز نمی‌توان عوض کرد.

وی ادامه داد: تلاش من در نقل و انتقال روسای سازمان حسابرسی در جهت ماندگاری این ثروت و جلوگیری از استهلاک آن بود.

وزیر اقتصاد گفت: آنچه مسلم است رییس سابق سازمان حسابرسی از همکاران خوب ما بوده و خواهد بود و رییس جدید سازمان نیز فردی متعهد، متخصص و فرزند شهید است.

حسینی تاکید کرد: ارسال نامه از سوی رییس سابق سازمان حسابرسی به مقام معظم رهبری اقدامی کاملا هماهنگ شده بود و در راستای پشتیبانی از تصمیمی بود که دولت گرفته است و من به آن معتقد بودم و ارسال نامه به مقام معظم رهبری یک توفیقی بر توفیقات دیگر ما در جهت تحکیم سازمان حسابرسی شد.

کد خبر 81087

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز