سه‌شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۱
۰ نفر

بازیگری از آن کارهای جذابی است که خیلی‌ها دلشان می‌خواهد امتحانش کنند. معمولا هم آدم از دوره نوجوانی و با بازی در نمایش‌های مدرسه‌ می‌فهمد که اصلا بازیگر آفریده شده و سریع خودش را روی صحنه تئاتر شهر و در مقابل خیل عظیم تماشاگران  تصور می‌کند.

تیاتر بازی

به گزارش همشهری آنلاین، اما همانطور که واضح است، بازیگر شدن به این راحتی‌ها هم نیست و معمولا از تمام آنها که عشق این کار را دارند، عده کمی می‌توانند بازی در تئاتر یا فیلم و سینما را تجربه کنند.

اما اگر فکر می‌کنید جزو آن عده کم که در آینده بازیگر می‌شوند نیستید، قبل از اینکه کاملا ناامید شوید باید بگوییم که سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برای دخترها و پسرهای عشق بازیگری، برنامه‌ای را با عنوان اردوهای «تیاتربازی» برگزار کرده که هنوز هم ادامه دارد و می‌توانید در این برنامه شرکت کنید.

در این برنامه، نوجوانان در قالب تیم‌های دانش‌آموزی تماشاگر فیلم‌های در حال اکران می‌شوند و پس از آن در گروه‌های پنج نفره به نقش‌آفرینی بخش‌هایی از مفاهیم اصلی فیلم می‌پردازند تا اگر استعدادی در این زمینه دارند پرورش پیدا کند و هم مفاهیم تربیتی در قالب این اردوهای هنری انتقال یابد.

اردوهای «تیاتربازی» از ۲۴آبان در پردیس سینمایی راگا آغاز شده و نخستین مرحله از این بسته برنامه میزبان انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ» محصول مشترک «گروه هنرپویا» و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بود.

بیشتر بخوانید:

البته همانطور که احتمالا می‌دانید این تنها برنامه سازمان فرهنگی هنری شهرداری برای نوجوان نبوده و این سازمان برنامه‌های نوجوان‌محور زیادی را در سال‌جاری برگزار کرده؛ مثل اردوهای تاریخی در قالب برنامه «تاریخ بدانیم»، اردوهای تفریحی و تربیتی در عنوان برنامه «اردوبازی» و حالا هم اردوهای سینمایی «تیاتربازی» بخشی از این بسته برنامه است.

برای شرکت در هر کدام از این برنامه‌ها و به‌ویژه اردوهای «تیاتربازی» می‌توانید به farhangsara.ir مراجعه کنید یا با شماره ۱۸۳۷ تماس بگیرید. ‌

کد خبر 809387

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فرهنگ عمومی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha