مرد قاچاقچی که حکم اعدامش شکسته شده بود پس از آزادی، بار دیگر تصمیم به تولید شیشه و گل گرفت اما در نهایت توسط پلیس پایتخت دستگیر شد.

مواد

همشهری آنلاین، سرنخ:ساسان سالها قبل به جرم تاسیس لابراتور شیشه و تهیه و توزیع آن، دستگیر و به اعدام محکوم شد. حکم اعدام او مدتی بعد شکسته و تبدیل به حبس ابد شد. اما ساسان بار دیگر توبه نامه نوشت و درخواست عفو کرد. در نهایت حکم حبس ابد او تبدیل به زندان شد اما ظاهرا وی درس عبرت نگرفته و پس از آزادی نیز، تصمیم به تولید گل و شیشه گرفت. گفت و گو با او را می خوانید.

به چه جرمی دستگیر شده ای؟

من با همدستی چند نفر دیگر گلخانه راه انداخته ام، نه آن گل خانه ای که گل طبیعی پروش می دهند، من مواد مخدر تولید می کنم. البته با چند نفر دیگر هم در زمینه ساخت و تولید شیشه هم کار می کنم. درواقع فرمولم را می فروشم.

فرمول؟

من علاقه شدیدی به درس شیمی داشتم. همیشه می نشستم مواد مختلف شیمیایی را با هم ترکیب می کردم تا به اصطلاح دارویی بسازم. دلم میخواست یک روز شیمیدان معروفی شوم اما سر از دنیای خلافکاران در آوردم.

پرونده ات نشان می دهد که به اعدام محکوم شده بودی؟

حکم اعدامم شکسته شد. ابتدا حبس ابد و بعد ۱۵ سال زندان. ۱۰ سالی در زندان ماندم و چند ماه قبل با سپردن وثیقه مرخصی گرفتم. هنوز ۵ سال از محکومیتم مانده است. بعد از آزادی وسوسه شدم تا برای به دست آوردن پول کار کنم. البته قاچاقچیان مختلف چون مرا می شناختند و برای خودم اسم و رسمی داشتم، به سراغم آمدند و پیشنهاد دادند تا برایشان شیشه تولید کنم و گل بکارم. من هم وسوسه شدم تا به خاطر پول وارد این بازی خطرناک شوم.

یکبار از مرگ گریختی و با این وجود چرا درس عبرت نگرفتی؟

قاچاقچیانی که به من پیشنهاد همکاری دادند، تاکید کردند که اگر دستگیر شوند هرگز مرا لو نمی دهند. آنها تجربه، کار و فرمول های مرا می خواستند اما خب پای حرفشان نماندند و به محض دستگیری، ‌خیانت کردند و مرا لو دادند.

کد خبر 808395

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha