شنبه ۲۰ آبان ۱۳۸۵ - ۱۸:۵۵
۰ نفر

گروه حوادث: پسر جوان پس از آنکه پدرش با ازدواج او مخالفت کرد، دست به سرقت خودرو زد تا به پدرش نشان دهد می‌تواند روی پای خودش بایستد.

 این ماجرای عجیب هنگامی‌فاش شد که ظهر جمعه گذشته یکی از ساکنان آپارتمانی در شرق تهران در تماسی با پلیس اعلام کرد، زوج جوانی که مقدار زیادی وسایل منزل به همراه دارند مزاحم وی شده‌اند.
 با گزارش موضوع تیمی‌از ماموران کلانتری 128 برای تحقیق در این مورد به محل اعزام شدند. در بازجویی‌های صورت گرفته از مرد جوان وی با بیان اینکه فرزند فردی است که ساکن یکی از طبقات آپارتمان است گفت:  مردی که در تماس با پلیس مدعی شده وی و همسرش مزاحم او شده‌اند پدر وی است.
این مرد جوان در توضیح ماجرا به کارآگاهان گفت:  مدتی قبل پس از آنکه پدرم از تصمیم من برای ازدواج با دختر مورد علاقه‌ام مطلع شد شروع به بهانه‌گیری کرد او سعی کرد با هر ترفندی که می‌تواند مرا از ازدواج منصرف کند، اما هنگامی که بدون توجه به حرفهای او با دختر مورد علاقه‌ام ازدواج کردم، او که از مشکلات شدید مالی ما مطلع شده بود شرط کرد که اگر بتوانم شغل مناسبی پیدا کنم  یکی از خانه‌هایش را به نام من خواهد کرد اما از آنجایی که حرفه خاصی بلد نبودم، برای اینکه به شرط پدرم عمل کنم، با همدستی همسرم در مسیر آزادی به شهریار دست به سرقت خودرو پژو 405 مرد مسافرکشی زدیم، اما هنگام فرار به او قول دادیم چند ماه بعد خودرواش را بازمی‌گردانیم! مرد جوان افزود:  قصد داشتم با نشان دادن خودروی مسروقه به پدرم وانمود کنم، شغلی با درآمد بالا پیدا کرده‌ام که با حقوق آن این خودرو را خریده‌ام، امروز نیز برای آنکه پدرم را وادار به عمل به شرطش کنم وسایل خانه‌ام را به آنجا منتقل کردم اما پدرم با دیدن ما پلیس را خبر کرد.
برپایه این گزارش روز گذشته به دستور دادیار قندی زاده، زوج جوان به اتهام سرقت خودرو بازداشت شدند.
کد خبر 8067

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز