رئیس کمیته بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت:خیابان ۲۴ متری هرندی در منطقه ۱۲ یکی از پروژه های مهم این منطقه با ۱۵ میلیارد تومان اعتبار بوده و با توجه به مشکلات کالبدی حاد این منطقه پیشرفت فیزیکی این طرح صفر است.

میثم مظفر

به گزارش همشهری آنلاین، میثم مظفر در یکصد و نود و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه بودجه مصوب شورا باید مهمترین راهنمای عمل برای شهرداری تهران باشد، گفت: من از جلسه گذشته در خصوص پروژه‌هایی که در سامانه کنترل پروژه ثبت شده‌اند و در وضعیت قرمز قرار دارند، تذکر داده‌ام.

او افزود: خیابان ۲۴ متری هرندی در منطقه ۱۲ یکی از پروژه‌های مهم این منطقه با ۱۵ میلیارد تومان اعتبار بوده و با توجه به مشکلات کالبدی حاد در این منطقه، متأسفانه پس از هشت ماه پیشرفت فیزیکی این طرح صفر است. این پروژه در سال قبل نیز با همین رقم مصوب شده بود اما اقدامی برای آن انجام شد.

مظفر تأکید کرد: ما انتظار داریم علت عدم اجرای این پروژه سریعتر گزارش داده و برای حل این مانع اقدامات لازم انجام شود تا عملیات عمرانی آن کلید بخورد.

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: اصرار برای اجرای این خیابان آشکار است و امیدواریم سریعتر به مراحل نهایی برسد.

کد خبر 806642
منبع: خبرگزاری شهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha