عضو شورای شهر تهران گفت: پروژه فرهنگی و ورزشی بلورسازی در منطقه ۱۷ بیش از هشت میلیارد تومان اعتبار دارد، این طرح برای دومین سال در بودجه آمده و میزان پیشرفت فیزیکی آن صفر است و الزامی است که شهرداری تهران سریع تر اقدام کند

میثم مظفر

به گزارش همشهری؛ میثم مظفر رئیس کمیته بودجه شورای شهر تهران در یکصد و نود و دومین جلسه شورا با بیان اینکه سازمان فرهنگی و هنری ظرفیت شبکه ای بی نظیری دارد که باید در حوزه تولید کتاب از آن استفاده کند، گفت: این سازمان حتی می‌تواند نوعی برندسازی در حوزه کودک داشته باشد.

وی با تأکید بر اینکه سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران باید به حوزه اقتصاد کتاب هم ورود پیدا کند، یادآور شد: ما صرفاً نباید قرائت خانه داشته باشیم؛ هنوز فضای راهبردی برای کتابخانه‌ها وجود ندارد و باید این راهبردها را برای کتابخانه‌ها تعریف کنیم.

میثم مظفر در بخش دیگری از این جلسه با بیان اینکه پروژه فرهنگی و ورزشی بلورسازی در منطقه ۱۷ بیش از هشت میلیارد تومان اعتبار دارد، اظهار کرد: این طرح برای دومین سال در بودجه آمده و میزان پیشرفت فیزیکی آن صفر است و الزامی است که شهرداری تهران سریع تر اقدام کند.

وی افزود: مهمترین ملاک برای بررسی عملکرد شهرداری، در تحقق بودجه و اجرای پروژه هاست. این طرح ۱۷ میلیارد تومان بودجه را فریز کرده و توجیحی ندارد. بنابراین تذکر می دهم این پروژه هرچه سریعتر آغاز شود.

کد خبر 807320
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha