گروه حوادث: در حالی که متهم اصلی در ماجرای انتشار فیلم منتسب به یکی از بازیگران کشور در خارج از کشور به سر می برد، به زودی و با انتقال او به ایران تمامی جزئیات این پرونده افشا می شود.

سردار علیپور رئیس پلیس امنیت تهران صبح دیروز با بیان این خبر گفت: یک ماه قبل اطلاعاتی در اختیار ماموران پلیس امنیت تهران قرار گرفت که از تکثیر سی‌دی منتسب به یکی از بازیگران کشور حکایت داشت. از همان زمان تحقیقات پلیسی برای کشف ابعاد مختلف این پرونده آغاز شد و در حالی که افکار عمومی نسبت به این مساله حساس شده بود، پلیس امنیت در بررسی های خود تعداد 20 نفر از افرادی را که در تکثیر و توزیع این سی دی فعالیت داشتند به مقر پلیس احضار کرد که در این میان 7 نفر آنها دستگیر و 4 نفر از آنان که عاملان اصلی توزیع فیلم بودند روانه زندان شدند. وی با بیان اینکه بازیگر مورد نظر تنها دو ساعت در اختیار پلیس بوده و پس از آن آزاد شده است هر گونه اظهار نظری مبنی بر بازداشت وی و خودکشی او را تکذیب کرد و ادامه داد: در این پرونده ابهامات زیادی وجود دارد که با دستگیری آخرین و اصلی‌ترین متهم پرونده رفع خواهد شد و تا آن زمان نمی‌توان اظهار نظر قطعی درباره پرونده کرد.
سردار علیپور افزود: هم اکنون متهم اصلی پرونده در کشور ارمنستان به سر می برد که با هماهنگی های انجام شده با دادستان تهران به زودی وی به تهران منتقل خواهد شد تا دیگر زوایای پنهان پرونده روشن شود.

رئیس پلیس امنیت تهران در پایان با هشدار نسبت به ترویج تجارت آبروی مردم تصریح کرد: مردم باید نسبت به خطر سوء استفاده از رایانه‌ها و تکنولوژی تلفن های همراه هوشیار باشند و اگر  قصد دارند،گوشی تلفن همراه خود را در اختیار تعمیر کاران بگذارند سعی کنند به افراد قابل اعتماد  مراجعه کنند، چرا که تصاویر و عکس های ضبط شده در حافظه کامپیوتر یا گوشی تلفن همراه حتی در صورت پاک شدن نیز قابل دستیابی هستند و افراد سودجو می توانند با استفاده از ترفند‌های خاص به این تصاویر دست یابند.

کد خبر 8065

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز