مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۴
۱ نفر

یک آخر هفته دیگر هم از راه رسید و دست‌اندرکاران شبکه‌های تلویزیون و نمایش خانگی برای پرکردن اوقات فراغت خانواده‌ها مجموعه‌ای از فیلم‌ها، سریال‌ها و برنامه‌های سرگرم‌کننده و جذاب را در جدول پخش خود گنجانده‌اند. با هم برخی از این برنامه‌ها را مرور می‌کنیم.

برنامه آخر هفته
  •  بچه‌های ادیب

ژانر: اجتماعی

تهیه‌کننده و کارگردان: مرتضی متولی

بازیگران: بهزاد خداویسی، روح‌الله مفیدی، محمد کاظمی، ابراهیم فرخ‌منش، احمد میرفخرایی و...

بستر پخش: شبکه ۲ سیما

معرفی: این مجموعه به داستان‌هایی که در مدرسه‌ای به نام «ادیب» اتفاق می‌افتد می‌پردازد و در هر قسمت شاهد بروز اتفاقی جدید در میان دانش‌آموزان با یکدیگر خواهیم بود.

  • مخمصه 

ژانر: پلیسی- جنایی

کارگردان: لی وو میونگ

بستر پخش: شبکه ۵ سیما

معرفی: داستان شخصی را روایت می‌کند که با تلاش و کوشش بسیاری موفق شده به مقام و منزلتی برسد و خود را در میان جامعه به‌عنوان یک فرد موفق مطرح کند. حالا پس از رسیدن به این موفقیت، درمی‌یابد که بحرانی بسیار بزرگ‌تر در راه است. این سریال، با مضمون محوری عدالت و عدالت‌پروری و برنده‌ ۶ جایزه و نامزد ۱۳ جایزه از جشنواره‌ها و جوایز معتبر کره‌ای در زمینه‌های مختلف شده است.

آخر هفته چی ببینیم؟

  •  مرداب

ژانر: درام معمایی

کارگردان: برزو نیک‌نژاد

تهیه کننده: محمد شایسته

بازیگران: امیر جعفری، حامد کمیلی، مهدی هاشمی، مجتبی پیرزاده، ستاره پسیانی، شهرام حقیقت دوست و ...

بستر پخش: فیلم نت

معرفی: داستان در شهری کوچک واقع در تپه‌ها روایت می‌شود؛ جایی که رازها و پیچیدگی‌هایی در سایه ارتباطات پنهان شده‌اند. شخصیت اصلی سریال، یک جوان باهوش و دلسوز است که به شهر برمی‌گردد و سعی می‌کند رازهای مربوط به مرگ عجیب پدرش را حل کند و پشت پرده ماجراهای این شهر را کشف کند. در این مسیر، او با شخصیت‌های مختلفی آشنا می‌شود، ازجمله یک خبرنگار محلی با روحیه قوی؛ یک زن زیبا و مرموز و یک کارآگاه ماجراجو.

آخر هفته چی ببینیم؟

  • سایه‌باز

ژانر: درام- جنایی

تهیه‌کننده و کارگردان: علی یاور

بازیگران: مهدی هاشمی، شکیب شجره، همایون ارشادی، شقایق فراهانی، نیما شعبان‌نژاد، شبنم قلی‌خانی و سام قریبیان

بستر پخش: آپرا

معرفی: برزو شمس، تاجر و برج‌ساز موفق، در شب جشن نامگذاری تنها نوه‌اش با دوست قدیمی خود روبه‌رو می‌شود. حال این ملاقات زندگی گذشته برزو را برملا کرده و باعث دگرگونی زندگی او می‌شود. خواننده‌ تیتراژ پایانی این سریال که هفتگی پخش می‌شود، محسن ابراهیم‌زاده است.

کد خبر 801284
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha