مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۳
۰ نفر

در روزهای آخر هفته و ایام تعطیلات، دست‌اندرکاران سیما و نمایش خانگی همه تلاششان را می‌کنند تا با پخش و انتشار برنامه‌های متنوع و سرگرم‌کننده، اوقات فراغت مخاطبان را پر کنند.

برنامه ها

همشهری-پریسا نوری:  تماشای برنامه‌های تلویزیون و شبکه نمایش خانگی یکی از راهکارهایی است که خمودی و کسالت روزهای تعطیل را رفع می‌کند. با هم برخی از این برنامه‌ها را مرور می‌کنیم:

مجموعه تلویزیونی عاشورا

کارگردان: هادی حجازی فر

ژانر: درام/جنگی

بازیگران: هادی حجازی‌فر، ژیلا شاهی، وحید حجازی‌فر، معصومه ربانی‌نیا، وحید آقاپور و روح‌الله زمانی

بستر پخش: شبکه یک  

معرفی: این سریال از نسخه سینمایی خود یعنی فیلم موقعیت مهدی اقتباس شده. داستان فیلم «موقعیت مهدی»، زندگی شهیدان والامقام مهدی و حمید باکری از فرماندهان این لشگر است، این فیلم دوران نوجوانی و بزرگسالی آنان به‌ویژه دو عملیات بدر و خیبر را روایت می‌کند اما داستان سریال «عاشورا» با محوریت رشادت‌های شهدا و رزمندگان لشکر ۳۱ عاشورا در ۸ سال دفاع مقدس است.

اعجوبه‌ها

کارگردان: احسان عبدی پور

ژانر: مسابقه/ سرگرمی

تهیه کننده: سروش گل محمدی

اجرا: حامد سلطانی

بستر پخش: شبکه ۳

معرفی: یک شو تلویزیونی است که کودکان ستاره‌های آن هستند. این برنامه از این جهت شو محسوب می‌شود که قرار نیست داوری در آن باشد که استعدادهای کودکان در آن وزن شوند، این برنامه فقط نشان‌دهنده ویژگی‌های کودکان با استعداد است.

سریال زخم کاری

کارگردان: محمدحسین مهدویان

ژانر: درام/خانوادگی

تهیه کننده: محمدرضا تخت‌کشیان

بازیگران: جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، الهه حصاری، سعید چنگیزیان، امیر دژاکام، مرتضی امینی‌تبار، مه‌لقا باقری و سید جواد هاشمی

معرفی: در شرح داستان زخم کاری ۲ اینگونه آمده است: «در نبود مالک حالا مدعیان تاج و تخت او یکی یکی از راه می‌رسند و این آغاز آشوب دیگری است… هنوز بوی خون به مشام می‌رسد!» به دلیل حفظ جذابیت‌ها، داستان کامل فصل دوم اعلام نشده اما اگر بخواهیم با توجه به پایان‌بندی فصل اول کمی تجسم کنیم و فصل دوم را در ذهنمان طراحی کنیم باید منتظر زنده ماندن مالک از ضربات چاقو، خروش و انتقام‌های او از مافیایی که فرزندان خان عمو ترتیب داده بودند، باشیم.

 سریال قهوه ترک

کارگردان:  علیرضا امینی

ژانر: درام

تهیه کننده: محمد رضایی راد

بازیگران: حامد بهداد، سارا رسول‌زاده، امیر جعفری، مجتبی پیرزاده، محمد ولیزادگان، امیر نوروزی، بهاره کیان‌افشار

معرفی: داستان دختر جوانی است که آرزوی مهاجرت دارد تا بتواند به رویاهای دست ‌نیافتنی‌اش برسد. او برای این مهاجرت هرکاری می‌کند. با پدرش می‌جنگد تا او را راضی کند اما بعد از اینکه موفق نمی‌شود با حمایت‌های نامزد سوری‌اش که ساکن آلمان است، قاچاقی به ترکیه مهاجرت می‌کند.

کد خبر 785800

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha