مجموع نظرات: ۰
جمعه ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۲
۰ نفر

سریال‌ها و برنامه‌های سرگرمی متعددی در آخر هفته‌ها از شبکه‌های مختلف تلویزیون و نمایش خانگی پخش می‌شود که برخی از آنها نوستالژیک و بسیاری از آنها جدید است، اما وجه اشتراک بیشترشان این است که می‌توانند بدون تکراری شدن علاقه‌مندان را ساعت‌ها جلوی قاب جادویی بنشانند.

سریال مرداب

همشهری آنلاین- بخشی از برنامه‌ها را مرور می‌کنیم.

مجموعه نمایشی یک و دو

ژانر: طنز

تهیه‌کننده و کارگردان: آرمین قاسم زاده

بازیگران: آرش نوذری، مهدی امینی‌خواه و سیروس همتی

بستر پخش: شبکه نسیم

معرفی: درباره یک زن و شوهری است که دفتر مشاوره دارند و به نامزدهایی که می‌خواهند نماینده مجلس شوند مشاوره ارائه می‌دهند. در واقع این برنامه در قالب نمایش‌های طنز به موضوع انتخابات می‌پردازد و در آن اهمیت مشارکت در انتخابات و فرهنگ مسئولیت‌پذیری را به زبانی متفاوت بیان می‌کند.

سریال پایتخت ۲

ژانر: طنز اجتماعی

تهیه‌کننده: الهام غفوری

کارگردان: سیروس مقدم

بازیگران: محسن تنابنده، ریما رامین‌فر، علیرضا خمسه، احمد مهران‌فر، مهران احمدی، لیندا کیانی، هومن حاجی‌عبداللهی، بهرام افشاری و امیر جعفری

بستر پخش: شبکه‌ آی‌فیلم

معرفی: نقی معمولی در گنبد و گلدسته‌سازی‌ کار می‌کند و مسئولیت حمل یک گنبد و گلدسته را به روستایی در قشم با کامیون ارسطو پسرخاله‌اش بر عهده می‌گیرد. او با خانواده‌اش به همراه سرپرست بار راهی تهران می‌شوند تا گنبد و گلدسته را به صاحبش که در خانه سالمندان زندگی می‌کند نشان دهند و سپس به طرف مکان نصب بروند.

سریال مرداب

ژانر: درام معمایی

کارگردان: برزو نیک‌نژاد

تهیه کننده: محمد شایسته

بازیگران: امیر جعفری، حامد کمیلی، مهدی هاشمی، مجتبی پیرزاده، پانته‌آ پناهی‌ها، ستاره پسیانی و شهرام حقیقت‌دوست

بستر پخش: فیلم نت

معرفی: داستان در شهری کوچک واقع در تپه‌ها روایت می‌شود، جایی که رازها و پیچیدگی‌هایی در سایه ارتباطات، پنهان شده‌اند. شخصیت اصلی سریال، یک جوان باهوش و دلسوز است که به شهر برمی‌گردد و سعی می‌کند رازهای مربوط به مرگ عجیب پدرش را حل کند و پشت پرده ماجراهای این شهر را کشف کند. در این مسیر، او با شخصیت‌های مختلفی آشنا می‌شود، ازجمله یک خبرنگار محلی با روحیه قوی؛ یک زن زیبا و مرموز و یک کارآگاه ماجراجو.

سریال سایه‌باز

ژانر: درام - جنایی

تهیه‌کننده و کارگردان: علی یاور

بازیگران: مهدی هاشمی، شکیب شجره، همایون ارشادی، شقایق فراهانی، نیما شعبان‌نژاد، شبنم قلی‌خانی، سام قریبیان و...

بستر پخش: آپرا

معرفی: برزو شمس، تاجر و برج‌ساز موفق، در شب جشن نامگذاری تنها نوه‌اش با دوست قدیمی خود روبه‌رو می‌شود. حال این ملاقات زندگی گذشته برزو را برملا کرده و باعث دگرگونی زندگی‌اش می‌شود.

کد خبر 832699
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha