مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۸۸ - ۰۷:۰۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: طرح زوج و فرد در محدوده نمایشگاه در ایام نمایشگاه کتاب اجرا می‌شود و خودروهای متخلف به پارکینگ منتقل می‌شوند.

اسفراینی - قائم مقام حمل‌ونقل‌وترافیک شهرداری منطقه 7 تهران - در این باره به فارس گفت: با هماهنگی صورت گرفته بین شهرداری و پلیس راهور از توقف خودروها و اتوبوس‌ها در حاشیه بزرگراه رسالت در ایام برگزاری نمایشگاه بین‌الملی کتاب جلوگیری می‌شود و خودروهای متخلف به پارکینگ انتقال داده می‌شوند.[نمایشگاه کتاب تهران: 16 تا 26 اردیبهشت]

وی با بیان اینکه طرح ترافیکی زوج و فرد در ایام نمایشگاه برقرار است، گفت: پارک در حاشیه خیابان‌های قنبرزاده، شهید بهشتی، پاکستان و بزرگراه رسالت مطلقاً ممنوع است.

وی افزود: گشت‌های ویژه روزانه المان‌های ترافیکی محدوده اطراف نمایشگاه را مورد بازدید و بهینه‌سازی قرار می‌دهند.

وی گفت: پایانه‌های اتوبوسرانی و تاکسیرانی در داخل نمایشگاه ایجاد شده است و به منظور آسایش و رفاه بانوان نیز تاکسی بیسیم بانوان به ارائه خدمات به شهروندان می‌پردازد. تاکسی‌های ون هم در ایام نمایشگاه مسافران را از دو ایستگاه متروی شهید بهشتی و مصلی به نمایشگاه جابه‌جا می‌کنند.

وی افزود: خط تاکسی جدیدی در ایام نمایشگاه فعال می‌شود که مسافران را با تاکسی‌های ون از زیر پل سیدخندان به نمایشگاه منتقل می‌کنند.

وی گفت: شرکت مترو تهران نیز با کاهش فاصله زمانی بین حرکت قطارها تسهیلات مناسبی را برای بازدیدکنندگان از نمایشگاه بین‌المللی کتاب در نظر گرفته است.

وی به شهروندان توصیه کرد: با استفاده از مترو و وسایل حمل‌ونقل عمومی و تنظیم ساعات در بازدید از نمایشگاه به کاهش ترافیک در محدوده نمایشگاه کمک کنند.

کد خبر 80076

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز