جمعه ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰
۲ نفر

رییس اداره حفاظت محیط‌ زیست شهر تهران گفت: حدود ۴ تن زباله از حاشیه رودخانه کن جمع‌آوری شد و جمع‌آوری نخاله‌ها تا پایان پاکسازی منطقه از تمامی نخاله‌ها ادامه خواهد داشت.

رودخانه کن

به گزارش همشهری آنلاین؛ همزمان با هفته فرهنگی تهران و در امتداد پویش مردمی بی زباله، صبح دیروز (۲۰ مهرماه) پویش مردمی پاکسازی حاشیه رودخانه کن از زباله و پسماندهای ساختمانی در چند محور از سوی اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تهران برگزار شد.

علیرضا رحمتی، رییس اداره حفاظت محیط‌ زیست شهر تهران در حاشیه این برنامه با اشاره به چرایی و اهمیت اجرای چنین برنامه‌هایی و قدردانی از علاقه‌مندانی که به‌صورت داوطلبانه در این پویش مردمی شرکت کردند، گفت: هدف اصلی این برنامه‌های نمادین فرهنگسازی در حوزه محیط زیست و این موضوع از اهم وظایف محیط زیست است.

وی افزود: در این برنامه پاکسازی حدود ۴ تن زباله از حاشیه رودخانه کن جمع‌آوری شد و جمع‌آوری نخاله‌ها تا پایان پاکسازی منطقه از تمامی نخاله‌ها ادامه خواهد داشت.

در ادامه این برنامه ماشین‌آلات مخصوص جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی برای جمع آوری به محورهای از قبل تعیین شده اعزام شدند و در سه محور اصلی زباله‌های رها شده در حاشیه جاده و رودخانه با حضور علاقه‌مندان به محیط زیست پاکسازی شد.

کد خبر 796488

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha