مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۶
۰ نفر

این روزها شبکه‌های مختلف تلویزیون و نمایش خانگی با ارائه و پخش برنامه‌های متنوع و جذاب، رقابت تنگاتنگی برای سرگرمی و پرکردن اوقات فراغت خانواده‌ها دارند. با هم برخی از این برنامه‌ها را مرور می‌کنیم.

سریال

سریال ساموبندری

ژانر: خانوادگی- درام

کارگردان: ابراهیم فروزش

تهیه کننده: سیدعلیرضا سبط احمدی

بازیگران: حسن پورشیرازی، مائده طهماسبی، مهدی فقیه، علی اوسیوند و جمعی از هنرمندان بومی جنوب کشور

بستر پخش: شبکه یک سیما

معرفی: سامو تنها پسر ناخدا صبور، نوجوان بندری، باهوش، پر شر و شور و ماجراجوست. او درگیر اتفاق‌هایی پیچیده و عجیب می‌شود و خانواده و دوستانش را هم درگیر ماجراهای خود می‌کند. نیت او در هر ماجرا پاک و صادقانه است، اما ناخواسته باعث بر هم‌زدن بندر کوچکشان می‌شود و برای خود و اطرافیانش دردسر ایجاد می‌کند.

 سریال وکیل شگفت‌انگیز

ژانر: درام -اجتماعی

محصول: کره‌جنوبی

کارگردان: یو این‌سیک

تهیه کننده: یو این‌سیک و مون جی‌وون

بستر پخش: شبکه ۲ سیما

معرفی: داستان دختر جوانی به نام وو یونگ وو را به تصویر می‌کشد که با وجود ابتلا به اوتیسم، با نمرات درخشان از دانشکده حقوق فارغ‌التحصیل می‌شود. او پس از ۶‌ماه تلاش مداوم موفق می‌شود در یکی از دو دفتر بزرگ حقوقی کشور استخدام شود ولی مانند تمام افراد مبتلا به اوتیسم در برقراری ارتباطات انسانی ضعیف است. او به محض ورود به مکان‌های جدید دچار اضطراب می‌شود و قادر به برقراری ارتباط چشمی با دیگران نیست، درکی از احساسات خود و دیگران ندارد و متوجه کنایه و استعاره نمی‌شود اما از سوی دیگر حافظه‌ای حیرت‌انگیز و قدرت تحلیل بی‌نظیری دارد که او را تبدیل به وکیلی شگفت‌انگیز می‌کند.

 سریال مرداب

ژانر: درام- معمایی

کارگردان: برزو نیک‌نژاد

تهیه کننده: محمد شایسته

بازیگران: پانته‌آ پناهی‌ها، شهرام حقیقت دوست، حامد کمیلی، ستاره پسیانی، الیکا ناصری، امیر جعفری و مهدی هاشمی

بستر پخش: فیلم نت

معرفی: داستان در شهری کوچک واقع در تپه‌ها روایت می‌شود؛ جایی که رازها و پیچیدگی‌هایی در سایه ارتباطات پنهان شده‌اند. شخصیت اصلی سریال، یک جوان باهوش و دلسوز است که به شهر برمی‌گردد و سعی می‌کند رازهای مربوط به مرگ عجیب پدرش را حل و پشت پرده این شهر را کشف کند.

رئالیتی شو چیدمانه

ژانر: مسابقه- سرگرمی

کارگردان: ایرج طایفی

تهیه کننده: سیدجواد هاشمی

اجرا: لیلا اوتادی

بستر پخش: فیلم‌نت و فیلیمو

معرفی: برنامه چیدمان و دکوراسیون ایرانی است که با حضور جمعی از سلبریتی‌ها و هنرمندان برگزار می‌شود. در هر قسمت با قرعه‌کشی، دو فرد برای مسابقه‌دادن انتخاب می‌شوند. آنها باید مرحله به مرحله چالش‌هایی را اجرا کنند که موفقیت در چالش‌ها برایشان امتیاز می‌آورد. سپس فضایی برای آنها فراهم می‌شود که با توجه به امتیازات در حد توان خود از قسمت بازار مسابقه خرید کنند و کار دکوراسیون فضا را انجام دهند.

کد خبر 795239
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha