دوشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۸۸ - ۱۸:۱۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: ترجیح می‌دهم در شرایط فعلی سکوت کرده و تنها از تیم ملی حمایت کنم.

به گزارش ایسنا، امیر قلعه‌نویی در حاشیه تمرین دوشنبه (31 فروردین) استقلال تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به حمایت هواداران از خود اظهار کرد: از آن‌ها متشکرم که تا آخرین لحظه من را تنها نگذاشتند و تاکید می‌کنم که هواداران و مردم صاحبان اصلی باشگاه استقلال هستند.

وی درباره حاشیه‌های به وجود آمده اخیر نیز گفت: ترجیح می‌دهم در این شرایط حساس که تیم ملی در آن قرار دارد سکوت کنم و حرفی در این باره ندارم و قضاوت را به مربیان و اهالی فوتبال می‌سپارم اما در این مدت تمامی پیشکسوتان، بازیکنان و بزرگترهای تیم‌های استقلال، پرسپولیس و پاس با من تماس گرفتند و از من حمایت کردند من از تمامی آن‌ها قدردانی می‌کنم.

وی افزود: متاسفانه بعضی جریان‌سازی‌ها که با پروژه‌ی جدیدی علیه استقلال آغاز شده است باز هم ادامه دارد البته در بازی‌های اخیر شاهد بودیم که پنج پنالتی استقلال گرفته نشد و بر روی همدیگر تاکنون 15 پنالتی ما را در لیگ برتر نگرفتند.

قلعه‌نویی درباره بحث حرکاتش در کنار زمین نیز اظهار کرد: با توجه به این شرایطی که گفتم این رفتارها طبیعی است البته شبکه‌های تلویزیونی نیز به طور مداوم کنار زمین را نشان می‌دهند اما بزرگ‌ترین مربیان دنیا همچون فرگوسن هم در برابر حق‌کشی تیم خود واکنش نشان می‌دهند.

قلعه‌نویی ادامه داد: برابر تمامی حرف و حدیث‌های فعلی سکوت می‌کنم و پس از گذر از این شرایط حساس حرف‌های خود را خواهم زد.

سرمربی تیم استقلال درباره بازی مقابل ام‌صلال در لیگ قهرمانان آسیا نیز گفت: باید نتایج دور رفت را در دور برگشت جبران کنیم و تمامی دیدارها را به سود خود خاتمه دهیم ما به امتیاز کامل این سه دیدار پیشرو نیاز داریم و باید پیروزی‌های خود را از بازی مقابل ام‌صلال آغاز کنیم.

وی افزود: خیلی‌ها به نتایج ضعیف ام‌صلال در باز‌ی‌های اخیر این تیم نگاه می‌کنند که هشت گل از حریف خود دریافت کرده است اما ما گول این نتایج را نمی‌خوریم ما احتیاج به پیروزی و همچنین تفاضل گل زیاد داریم.

قلعه‌نویی در پایان پیرامون تیم ملی نیز گفت:‌ حرفی ندارم و تنها می‌گویم همه ما موظف هستیم که از تیم ملی حمایت کنیم.

کد خبر 79506

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز