سه‌شنبه ۲۵ فروردین ۱۳۸۸ - ۱۸:۰۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه برای گرفتن حکم سرمربیگری تیم ملی دست کسی را نبوسیده است گفت:

 می گویند مایلی کهن به دستور احمدی نژاد سرمربی تیم ملی شده است در حالی که من یک بار برای حل مشکل شوهر عمه کور خود پیش احمدی نژاد رفتم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمایلی کهن که برای ارائه برنامه خود در جلسه فراکسیون ورزش مجلس حضور پیدا کرده بودتصریح کرد: من آدم نظام نیستم اما نظام را دوست دارم.

وی در خصوص نظر خود پیرامون رئیس جمهور تاکید کرد: در انتخابات قبلی از دفاتر هاشمی رفسنجانی، قالیباف و لاریجانی از من دعوت شد اما با آنان همکاری نکردم و خودم دنبال دفتر احمدی نژاد گشتم تا ببینم چطور می‌توانم کمک کنم و الان هم افتخار می کنم که دیدگاهم هر روز نسبت به احمدی نژاد بهتر می شود.

سرمربی تیم ملی در خصوص انتخاب خود به این عنوان  یادآور شد: من نیازمند حمایت دستوری نیستم و زمانی که کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال من را خواست تا در مورد تیم ملی با من صحبت کند من کسی را واسطه نکرده بودم و در مقابل شرط گذاشتم و برای گرفتن حکم دست کسی را نبوسیدم.

مایلی کهن اضافه کرد: رفتن به جام جهانی وظیفه است نه شگفتی. اما هم اکنون موجی ایجاد کرده اند و اگر من تیم ملی را به جام جهانی ببرم خواهند گفت مایلی کهن در حد و اندازه تیم ملی نیست و باید عوض شود و اگرهم ببازیم و به جام جهانی نرویم می گویند تقصیر مایلی کهن بود.

وی ادامه داد: فدراسیون فوتبال نباید تحت تاثیر این موج قرار بگیرد چون حتی اگر به جام جهانی نیز برویم من به جام جهانی نخواهم رفت و آن را افتخار نمی دانم.

سرمربی تیم ملی در خصوص دیدار خود با احمدی نژاد که چند قبل انجام شده است یادآور شد: می گویند مایلی کهن به دستور احمدی نژاد سرمربی تیم ملی شده در حالی که من یک بار برای حل مشکل شوهر عمه کور خودم در دهات پیش احمدی نژاد رفتم و با وجود دستور رئیس جمهور مشکل حل نشد و فامیل ما فوت کرد و نامه هنوز در درگیر کار اداری است!

وی در پایان از صدا و سیما در رابطه با تیم ملی انتقاد کرد و بر حمایت بیشتر رسانه ملی از تیم ملی فوتبال تاکید کرد

کد خبر 79023

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز