طی ۲سال اخیر، از مجموع ۶۹مجموعه ورزشی غیرفعال، تاکنون ۶۲ مجموعه پس از بازسازی و اورهال دوباره فعال شده و به شهروندان خدمات ارائه می‌کنند و ۷مجموعه باقیمانده نیز طبق برنامه تا پایان سال اورهال و فعال خواهند شد.

اینفوگرافیک

به گزارش همشهری، اماکن ورزشی متعلق به شهرداری تهران در شرایطی به مدیریت جدید شهری تحویل داده شدند که تعداد قابل‌توجهی از آنها در شرایط بحرانی قرار داشتند. ده‌ها مورد از مجموعه‌های ورزشی متعلق به سازمان ورزش که عمدتا با مشکل سوء‌مدیریت و فرسودگی مواجه بودند و نیاز به بازسازی و اورهال داشتند، با اپیدمی کرونا به حال خود رها شدند و عملا به حالت تعطیل یا نیمه‌تعطیل درآمدند.

با توجه به اینکه ایجاد تحول و شور و نشاط در شهر یکی از سیاست‌ها و برنامه‌های محوری مدیریت ششم شهری است، با وجود تمام موانع مالی و غیرمالی که بر سر راه بود، فعال‌سازی پویایی اماکن ورزشی شهر به صورت ویژه در دستور کار شهرداری و به شکل مشخص سازمان ورزش شهرداری تهران قرار گرفت که اورهال و بازسازی ده‌ها مجموعه تعطیل نتیجه آن است.

در دوره جدید مدیریت شهری و طی ۲سال اخیر، از مجموع ۶۹مجموعه ورزشی غیرفعال، تاکنون ۶۲ مجموعه پس از بازسازی و اورهال دوباره فعال شده و به شهروندان خدمات ارائه می‌کنند و ۷مجموعه باقیمانده نیز طبق برنامه تا پایان سال اورهال و فعال خواهند شد.

کد خبر 790100
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha