چهارشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۸۸ - ۱۷:۴۸
۰ نفر

گروه سیاسی: معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش با تشریح ویژه برنامه‌های روز ارتش و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی از برگزاری نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های ارتش در آستانه 29 فروردین خبر داد.

محمدحسن باقری، در یک نشست خبری گفت: این نمایشگاه را در پادگان فرماندهی مهمات واقع در خیابان شهید بهشتی روبه‌روی مصلای تهران از 29 فروردین تا سوم اردیبهشت برپا خواهیم کرد.

وی همچنین با بیان اینکه این نیرو در 30 سال گذشته توانسته به دستاوردهای حائز اهمیتی دست پیدا کند، خاطرنشان کرد: ما همواره دستاوردهایی داشته‌ایم که نمی‌خواهیم بیان کنیم و قطعا آنچه ارائه می‌کنیم تنها بخشی از دستاوردهای ما در این 30سال است.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش افزود: در کنار دستاوردهای ارتش، بخشی از توانایی‌های نیروی زمینی نیز در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می‌شود و برای نمونه همزمان با این نمایشگاه، تیپ 65 ویژه نیروی زمینی اقدام به پرش با چتر از بالای برج میلاد خواهد کرد که این کار در نوع خود قابل توجه است.

باقری، گلباران مرقد شهدا به‌منظور میثاق مجدد با آنها و نیز گرامیداشت سپهبد شهید صیاد شیرازی را ازجمله دیگر برنامه‌های روز ارتش و روز نیروی زمینی امسال عنوان کرد.

وی در پایان ابعاد و وسعت برنامه‌های امسال را بیش از سال‌های گذشته دانست و گفت: امسال به‌مناسبت 29 فروردین، ده‌ها برنامه را همزمان با تهران در تمامی مراکز استان‌ها و شهرستان‌هایی که یگان‌های نیروی زمینی استقرار دارند اجرا خواهیم کرد.

برنامه‌های امسال با رژه‌ یگان‌های نمونه‌ ارتش در محل روبه‌روی مرقد مطهر امام‌خمینی(ره) در روز 29 فروردین‌ماه پایان خواهد یافت.

کد خبر 78547

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز