چهارشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۸۸ - ۱۶:۲۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: علی کریمی در نخستین اظهار نظرش بعد از انتخاب مایلی‌کهن به عنوان سرمربی تیم ملی گفت با تمام وجود در خدمت تیم ملی است.

به گزارش مهر، علی کریمی پس از دیدار پرسپولیس برابر الغرافه در گفتگو با خبرنگاران با بیان این مطلب که اگر کادر فنی صلاح بداند با تمام وجود در خدمت تیم ملی خواهد بود، افزود: موفقیت تیم ملی برای من و همه اهالی فوتبال مهم است و امیدوارم آقای مایلی کهن بتواند با دعوت از شایسته ترین بازیکنان فوتبال ایران، تیم ملی را به جام جهانی برساند.

علی کریمی ادامه داد: همانطور که قبلا هم گفته ام مشکل تیم ملی من نیستم و چه بسا اگر در دیدار برابر عربستان بودم بازهم تیم ملی شکست می خورد. با این حال با تمام وجود در خدمت تیم ملی هستم و اگر کادر فنی صلاح بداند که بدرد این تیم می خورم، با کمال میل خواهم پذیرفت.

وی ادامه داد: البته باید پذیرفت که در فوتبال کشورمان جوانانی هستند که باید روزی جای قدیمی ها را بگیرند. این تیم برای صعود به جام جهانی کار دشواری دارد اما غیرممکن نیست.

نظر مایلی کهن در خصوص کریمی و باقری

محمد مایلی کهن که برای تماشای بازی پرسپولیس و الغرافه به ورزشگاه آزادی آمده در مورد عملکرد علی کریمی و کریم باقری اظهار داشت: ما بازیکنان خیلی بزرگی در فوتبال ایران داریم که هنوز دیده نشده‌اند. به نظر من علی کریمی و کریم باقری امروز می‌توانستند خیلی بهتر از این باشند.

وی افزود: افرادی را به تیم ملی دعوت خواهیم کرد که حقشان باشد، البته ما کاری سختی برای انتخاب دارم؛ اما برای گرفتن نتیجه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنم.

مایلی کهن خاطر نشان کرد: تیم ایران باید از تمام پتانسیل فوتبالی خود استفاده کند و نباید حق کسی ضایع شود.

کد خبر 78523

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز