همشهری آنلاین: سرمربی تیم ملی در مورد حضور علی کریمی در تیم ملی گفت: این بازیکن را رسانه‌ها به تیم ملی نزدیک کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر علی دایی که در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان با خبرنگاران گفت​وگو می​کرد با بیان این که علی کریمی هنوز شرایط حضور در تیم ملی را ندارد گفت: ما هیچگاه در مورد دعوت کریمی به تیم ملی حرفی نزدیم بلکه این رسانه‌ها بودند که هر روز خبرهایی در مورد حضور وی منتشر می‌کردند.

دایی ضمن بیان این مطلب به آغاز دور جدید تمرینات تیم ملی اشاره کرد و افزود: روز گذشته تمرین سبکی را انجام دادیم و امروز با اضافه شدن بازیکنان صبا شکل جدی‌تری به خود گرفته است.

وی در مورد دیدار تیم ملی فوتبال با کنیا افزود: شناختی از این تیم ندارم اما این بازی برای هماهنگی بیشتر بازیکنان به ما کمک خواهد کرد وامیدوارم بتوانیم نتیجه خوبی را هم کسب کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در مورد آخرین وضعیت لژیونرها اظهار داشت: مهرزاد معدنچی از دیدار با کویت به تیم ملی ملحق می شود. همچنین رایزنی‌هایی را انجام داده‌ایم تا مهدوی‌کیا و هاشمیان هم در آن دیدار حضور داشته باشند. ضمن اینکه نکونام و شجاعی هم از چهارم فروردین ماه به تیم ملی ملحق خواهند شد.

وی در مورد ماجرای حضور علی کریمی در تیم ملی و دعوت نشدن او به اردوی اخیر گفت: خود شما (رسانه های ورزشی) نوشتید و این بحث ها را مطرح کردید. اما ما عملکرد تمام بازیکنان را ارزیابی می کنیم و با توجه به نقاط مثبت و منفی آنها، به جمع بندی کاملی در خصوص دعوت یا عدم دعوت آنها می‌رسیم.[کریمی و دایی آشتی می‌کنند]

علی دایی اضافه کرد: ما چیزی در مورد دعوت علی کریمی اعلام نکردیم و خود شما این مسائل را مطرح کرده بودید. کریمی از بزرگان فوتبال ایران است و اگر اینگونه به بازیهای خود ادامه دهد به تیم ملی دعوت خواهد شد.[کریمی: با کمال میل در تیم ملی بازی می‌کنم]

وی خاطرنشان کرد: کریمی بعد از 20 روز 45 دقیقه برای پرسپولیس بازی کرد و ملاک ما برای حضور یک بازیکن در تیم ملی یک نیمه بازی کردن نیست. قطعا اگر کریمی در ادامه رقابتهای لیگ و لیگ قهرمانان آسیا همین روند را ادامه دهد به تیم ملی دعوت خواهد شد.

سرمربی تیم ملی در مورد اعتراض برخی باشگاهها در خصوص دعوت کردن بازیکنانشان به تیم ملی خاطرنشان کرد: اینها به دایی مربوط نمی‌شود و تمام سعی و تلاشم را انجام می‌دهم تا رابطه خوبی بین من و باشگاه‌ها برقرار شود. اما من صحبتی خطاب به آنها دارم. تمام باشگاه‌ها در ایران به غیر از یکی دو باشگاه از جیب دولت برای آماده سازی استفاده می‌کنند و تمام اینها آخر سر به تیم ملی بر می‌گردند. وقتی باشگاه‌ها موفق خواهند بود که تیم ملی موفق شود.

دایی اضافه کرد: تیم ملی باعث قدرتمندتر شدن باشگاه‌ها شده است. وقتی ما نگاه کاملی به لیگ داریم و نفرات شایسته را دعوت می‌کنیم همین موضوع باعث انگیزه بازیکنان و قدرت تیم‌های آنها خواهد شد.

وی در مورد بازی با عربستان گفت: ما خیلی بهتر از عربستان هستیم و اگر تمام بازیکنان سریعتر کنار هم جمع شوند مشکلی در آن دیدار نخواهیم داشت. البته این بازی شانس آخر عربستان است. آنها تیم بزرگ هستند و تیم های باشگاه‌های آنها نیز بهتر از اکثر تیم‌های آسیایی. با این حال مطمئنم آن دیدار را می‌بریم.

علی دایی در مورد دیدار با سنگال گفت: متاسفانه در این مدت که من هستم بازیهای زیادی مثل دیدار با مصر و مراکش به علت مسائل سیاسی لغو شده است. به همین دلیل نمی‌توانم بگویم این دیدار به طور صدردصد برگزار می‌شود. بهتر است این سوال را از کمیته بین‌الملل فدراسیون فوتبال بپرسید.[دایی: جدایی ورزش از سیاست فقط شعار است]

کد خبر 77216

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز