دانشگاه صنعتی شریف درخصوص انتشار خبر خاتمه همکاری با یکی از اعضای هیأت علمی این دانشگاه اطلاعیه‌ای صادر کرد.

علی شریفی زارچی

به گزارش همشهری آنلاین، روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف در اطلاعیه‌ای نوشت: «پیرو انتشار خبر «خاتمه همکاری یکی از اعضای هیئت علمی پیمانی دانشگاه صنعتی شریف»، روابط عمومی دانشگاه، بنا به وظیفه‌ای که در جهت آگاه‌سازی افکار عمومی به‌عهده دارد، اعلام می‌نماید:

آقای دکتر علی شریفی زارچی از سال ۱۳۹۵ همکاری خود را به‌عنوان عضو هیئت علمی پیمانی با دانشگاه شروع کردند و سقف پنج دوره سالانه عضویت پیمانیِ ایشان، در تاریخ ۱۴۰۰/۱۱/۱۶ به پایان رسید.

طبق مقررات، عضو هیئت علمی پیمانی، پس از گذشت پنج سال، در صورت تمایل به ادامه همکاری، باید جهت تبدیل وضعیت استخدامی از پیمانی به رسمی آزمایشی، نسبت به تشکیل پرونده علمی و درخواست تبدیل وضعیت اقدام کند.

پس از محاسبه امتیازات، یا عضو هیئت علمی تبدیل وضعیت می‌شود و یا در صورت کسبِ درصد مشخصی از حد نصاب امتیازاتِ مورد نیاز برای تبدیل وضعیت، قرارداد پیمانی وی، با تایید هیئت رئیسه دانشگاه، حداکثر سه بار و هر بار به مدت یک سال تمدید خواهد شد.

دبیر دوره قبلی هیئت جذب دانشگاه، ۹ ماه قبل از پایان سقف پنج ساله دوره پیمانی، کتباً به ایشان اعلام نموده که نسبت به درخواست تبدیل وضعیت استخدامی خود اقدام کند. پس از عدم اقدام از سوی ایشان، شش ماه بعد، این موضوع در نامه دیگری کتباً از ایشان پیگیری شده و باز هم اقدامی از جانب ایشان صورت نگرفته است.

نهایتاً، قرارداد پیمانی ایشان با دانشگاه پس از دو بار اخطار، در تاریخ ۱۴۰۰/۱۱/۱۶ خاتمه یافته است. دبیر فعلی هیئت جذب دانشگاه نیز در تاریخ ۱۴۰۱/۰۶/۰۵ نامه اخطار دیگری به ایشان نوشته و برای بار سوم تاکید نموده‌اند که عدم اقدام از جانب ایشان منجر به خاتمه همکاری می‌شود؛ با این حال اقدامی از سوی ایشان انجام نشده است. در این مدت و پس از آن، چندین بار مسئولین و همکاران دانشکده و دانشگاه نیز این موضوع را به ایشان متذکر شده‌اند.

دانشگاه تا یک سال پس از خاتمه قراردادِ پیمانی، مساعدت نموده و همچنان حقوق ایشان را پرداخت کرده است؛ به امید آنکه تذکرها موثر واقع شده و اسناد مالی پرداختی‌های ایشان نیز تسویه شود.

نهایتاً، از ابتدای سال جاری، طبق روال موجود، پرداخت حقوق ماهیانه ایشان نیز قطع گردید؛ اما، علیرغم گذشت حدود پنج ماه، باز هم هیچ اقدامی از جانب ایشان برای پیگیری تبدیل وضعیت استخدامی و ارائه پرونده مستندات علمی مورد نیاز صورت نگرفت.

لذا، موضوع در دستور جلسه مورخ ۱۴۰۲/۰۵/۲۸ هیئت جذب دانشگاه قرار گرفت و با حضور نماینده دانشکده بررسی شد؛ در بررسی موضوع و به استناد مکاتبه رئیس وقت دانشکده متبوع و سایر شواهد ارائه‌شده در جلسه، مشخص شد که ایشان علاوه بر عدم توجه به درخواست‌ها و اخطارهای هیئت جذب در ۲۶ ماه گذشته، کاستی‌هایی هم در انجام بخشی از وظایف تعریف‌شده خود به‌عنوان عضو هیئت علمی داشته‌اند.

نهایتاً، خاتمه همکاری ایشان با دانشگاه با اکثریت قریب به اتفاق آراء به تصویب هیئت جذب دانشگاه رسید. این مصوبه در تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۰۴ به ایشان ابلاغ و در تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۰۵ به هیئت مرکزی جذب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ارسال شد.

متاسفانه، ایشان پس از دریافت مصوبه، در یک اقدام غیرحرفه‌ای و با استفاده از دسترسی‌های خود در فضای مجازی، مدعی شدند که در تاریخ ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ از طریق یکی از سامانه‌های دانشگاه، درخواست تبدیل وضعیت استخدامی داده‌ شده است.

در حالی که سامانه مذکور منحصراً برای درخواست ترفیع سالانه و تمدید قرارداد اعضای هیئت علمی پیمانی در پنج سال اول است و برای تبدیل وضعیت استخدامی نیاز به تشکیل پرونده فیزیکی و ارائه همه مستندات مورد نیاز است و به همین سبب درخواست مورد اشاره، حتی در دانشکده نیز بررسی نشده بود. درخواست‌های ادعایی ایشان، پس از تاریخ صدور رأی، تنها می‌تواند در مرحله تجدیدنظر که در قوانین مربوطه پیش بینی شده است مورد بررسی قرار گیرد.

در تکمیل موارد فوق‌الذکر عنایت به موارد زیر ضروری است:

۱- تلاشِ دانشگاه صنعتی شریف حرکت در مرزهای دانش و فناوری و حل مشکلات علمی/فناوری جامعه است. این مهم تنها با استفاده از ظرفیت منحصربفرد اعضای محترم هیئت علمی و دانشجویان مستعد انجام می‌شود و دانشگاه وظیفه خود می‌داند حداکثر مساعی خود را در نگهداشت و تعالی ایشان به‌کار گیرد.

۲- سوابق آموزشی، پژوهشی، اجرایی، اجتماعی و صنعتی هر یک از اعضای هیئت علمی دانشگاه، زمانی در روندهای استخدامی و ارتقاء علمی، قابل استناد از سوی فرد و بررسی از سوی دانشگاه است که به انضمام تشکیل پرونده علمی، به دانشگاه ارائه شود تا نقش این عضو هیئت علمی در یکایک مستندات علمی ارائه‌شده، توسط کمیسیون‌های تخصصی مربوطه مورد بررسی و ممیزی قرار گیرد. در غیر اینصورت، این سوابق فارغ از میزان اعتبار، تاثیری در وضعیت اداری-استخدامی و یا ارتقاء علمی ایشان ندارد. این فرآیند، یک فرآیند حرفه‌ای، مرسوم، و تخصصی در عموم دانشگاه‌ها است و در مورد تک تک اعضاء هیئت علمی به‌صورت یکسان اجرا می‌شود.

۳- فرآیند فوق‌الاشاره در رابطه با آقای دکتر علی شریفی زارچی، صرفاً در قالب وظایف دانشگاه، آیین‌نامه‌ها و چارچوب‌های انضباط کاری و مستقل از اظهارنظرهای سیاسی اشخاص و نهادهای بیرونی دانشگاه صورت گرفته است. اظهارنظر رسانه‌ای اشخاص حقیقی و حقوقی غیر مسئول و نامرتبط با ساحت محیط‌های علمی، در خارج از دانشگاه، تاثیری بر جایگاه و عملکرد هیئت اجرایی جذب دانشگاه نداشته و ضروری است این اشخاص منویات خویش را با این فرآیند درون دانشگاهی ممزوج ننمایند.

۴- عضو هیئت علمی در دانشگاه به کسی اطلاق می‌شود که صرفاً از طریق فراخوان عمومی وزارت متبوع به هیئت جذب دانشگاه معرفی و فرآیند مربوطه را در درون دانشگاه طی نموده و تاییدیه‌های لازم را از نهادهای مصرح در قانون اخذ کرده باشد. دانشکده‌ها و مراکز آموزشی دانشگاه، در هر نیم‌سال تحصیلی، ممکن است برای رفع نیازهای آموزشی خود، افرادی را برای ارائه یک درس، به‌صورت موقت و به‌عنوان استاد مدعو، دعوت به همکاری نمایند که این موضوع در چارچوب اختیارات قانونی ایشان است و ارتباطی با فرآیندهای هیئت جذب دانشگاه ندارد. اطلاق عنوان «استاد دانشگاه صنعتی شریف» به برخی اشخاص که در هر نیم‌سال تحصیلی به‌عنوان استاد حق‌التدریس مدعو به دانشگاه دعوت می‌شوند، به هیچ عنوان صحیح نمی‌باشد.

۵- دانشگاه صنعتی شریف، به‌عنوان پرافتخارترین دانشگاه کشور، اتهامات و هجمه‌های اخیر علیه این نهاد علمی را که باعث تحت‌الشعاع قرار دادن روند جاری فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی آن می‌شود، مردود دانسته و از همه فرهیختگان انتظار دارد، ضمن بیان نکات دلسوزانه خود، از دامن‌زدن به حواشی یا بیان مطالب غیرکارشناسی یا غیرمستند، که ممکن است باعث انحراف افکار عمومی و صدمه‌دیدن سرمایه‌های علمی کشور شود، پرهیز نمایند.»

کد خبر 784858
منبع: مهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 74
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 182
  • IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
    کاستی‌هایی هم در انجام بخشی از وظایف تعریف‌شده خود به‌عنوان عضو هیئت علمی داشته‌اند. چرا الان متوجه کاستی هاشدید زودتر اقدام به پابان دادن خدمات ناقص ایشان می شدید تا از این شرایط سوئ استفاده نشود ایراد از جانب شما بوده
  • IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
    درود بر این استاد بزرگوار
    • شکوفه ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
      71 54
      اصلا میدونین ایشون کیه سر کلاسهای بودی و ... که اظهار نظر می کنی یا حوزه درس خوندی در جریان نیستی
    • علی IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
      8 2
      حالا فرض کنیم که مشکل فقط عدم درخواست بوده!!! آیا اگر مثلاً ایشان الآن در همان شریف یا در یک دانشگاه دیگر تقاضای کار بدهند، مشکلی نیست؟
    • IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
      15 2
      آخه از یه طرف میگن این آقا خائنه، جاسوسه، اغتشاش گره. اما دلیل اخراجش هیچ کدوم از اینها نیست، فقط مدارکش ناقص بوده اخراج شده !!!! حالا هم میگن اصلا استاد نیست بی سواده! باشه ما باور کردیم!
  • IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
    معلومه دروغ میگن
    • DE ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
      43 32
      طرف مردن ایستادن کار سختی هستش...حتی اگه بقول شما اون مردم،کم باشن!
  • سعید IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
    80 46
    یک عده منتظرندتایک موضوع کوچک پیش بیادتاشروع به شایعات وتهمت کنند
  • حسین IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
    فرداعلام آمادگی کرده ودرطی پنج سال تدریس مدارک وهرچه لازم بوده از خود در زمینه تدریس نشان داده بنابراین دیگر نیازی به مدارک وغیره کارهای خسته کننده نیست.
    • IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
      تو توی دانشگاه بودی و دیدی که مدارک لازم را به دانشگاه داده و به موقع اقدام کرده؟ مسئول دانشگاه هیچ وقت دروغ نمی گوید، زیرا باید درمقابل گفته هاش، سند و مدرک ارائه کند ولی یک فرد سیاسی، به دلیل مسائل سیاسی، ممکن است صریح دروغ بگوید، زیرا در سیاست، برای پیشبرد اهداف، هر وسیله ای توجیه می شود، بخصوص این فرد که در اغتشاشات و فتنه 1401،حضور فعال به نفع آشوب گران و اغتشاش گران داشته است. منصف باشید و برای پیشبرد اهداف سیاسی خود، هر حرفی را نزنید و از هر کسی بی جهت و بدون دلیل حمایت نکنید.
  • بهزاد IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
    توهین به شعور مردم تا کی و کجا ؟!
  • IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
    مردانگیش ستودنیست . اللهم عجل لولیک الفرج
    • توهم IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
      32 74
      از شعور خودت مایه بزار نه مردم مد شد هرچی میشه مردم مردم مردم
  • کوروش IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
    با افراد زیاده خواه محکم و مطابق قانون برخورد کنید و از طریق سامانه های الکترونیکی اطلاع رسانی دقیق و همه جانبه انجام بدهید تا هیچ کس گمان نکند که با جوسازی و هوچی گری می‌تواند کارش را جلو ببرد.
    • FI ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
      91 31
      آخه شما دکتر رو میشناسید؟میدونید کی هست؟
    • IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
      96 18
      جناب آقای کوروش خان! اگه قرار باشه با افراد زیاده خواه طبق قانون عمل بشه که دیگه کسی ... ... ... ...باقی نمی مونه. ... ... .. ...
    • IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
      71 21
      اعتماد عمومی را از ین بردید
  • IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
    80 34
    این همه مشکل داریم.چند روزه سفت چسبیدید به اخراج زارچی ... ... ...
    • من IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
      واقعا از مردانگی ایشون بوده که حتی با اینکه حقوقشون رو قطع کردید باز هم به کارهای علمی و تدریس خودشون ادامه دادند و همراه دانشجویان خود بودند آفرین به غیرت استاد علی شریفی زارچی
  • امید IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
    هیئت جذب دانشگاه شریف آیا تاکنون یک مدال طلای المپیاد جهانی را از نزدیک دیده اند؟؟ حال بر عدم لمس آن هیچ اشاره ای نمیکنم..... ... ... ...
  • IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
    اطلاعیه دانشگاه با لحنی مقرضانه تهیه شده و دارای تناقض است
  • رضا شفیعی اردستانی IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
    ایشان انقدر خیالشان راحت بوده است که حتی زحمت نوشتن تمدید قرارداد را به خودشان نداده اند. انگار که در انطرف اب عده ای منتظر قدوم مبارشان نشسته‌اند.. انگونه که در اعلامیه دانشگاه امده است تا سر حد ممکن از سوی دانشگاه با او مماشات و مدارا شده است اما این اقا انگار سرش بسته بوده برای ایجاد تشنج و ... .... ... ... . خوشبختانه مسئولین هم زود ایشون را شناخته و به بیرون راهنمایش کرده‌اند. لیاقت ایشان و همپالگی‌هایشان همان نوکری و بله قربان گویی برای دشمنان اسلام و قرآن و ایران اسلامی است گذشت زمان حقانیت افراد را نشان خواهد داد و روزی خواهد آمد که این حضرات حسرت یک لحظه زندگی در ایران را داشته باشند و کسی راهشان ندهد.
    • رضا IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
      94 29
      همه بد هستن الا هر کی مثل شما فکر کنه همه هم زود منتصب به اونور اب کردن و تمام
    • مهناز IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
      13 6
      قضاوت بی جا آنهم در مورد یک انسان شریف روشنفکر صحیح نیست این مملکت لیاقت چنین افراد بزرگی را ندارا
  • Sjm IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
    استادگرام با استفاده ازموج سواری سیاسی بدنبال تحمیل خودش بردانشگاه هست، استاد عزیز خیلی به فکر خدمتی اینهمه دانشگاه برو یک جای دیگه تدریس کن، این حناها دیگه رنگی نداره
  • سعید#جلیلی IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
    توگفتی ماهم باورمان شد!!!!
  • حسین IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
    86 16
    ... ... ... شما می توانستید از طریق نیروهای اداری و آموزشی زمینه ادامه همکاری را فراهم آوردید!؟ متاسفانه سیستم اداری ما معیوب و بوروکراتیک است و باعث تحقیر آدمهای بزرگ می شود. الان هم دیر نیست، اگر ایشان فرد موثری است، با رضایت ایشان مجموعه اداری و آموزشی مساعدت و اهتمام بلیغ نمایند تا شائبه ایجاد نشود.
  • IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
    با توجه به حمایتش از آشوبگرا حتما باید اخراج میشد چه اقدام به ارائه مستندات می کرد چه اقدام نمی کرد...افراد آشوبگر وخائن بخوان دانشجوها رو آموزش بدن چی میخواد تربیت بشه؟؟؟ دولت ونهادهای مربوطه باید با این افراد قاطعانه وبدون توجه به اظهار نظرات و هرزه پراکنی افراد وشبکه های مغرض وخائن برخورد کنه
  • مهدی IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
    اتفاقا ایشون توییت کردن و دقیقا نامه درخواست رو که ثبت شده در سیستم در سال ۱۴۰۰ گذاشتند
  • علی IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
    79 17
    ناسپاسی وکفران نعمت کشور ایران رانابود کرده نه تحریم آمریکا و... مگه اونهایی که در صنعتی شریف هستند ایرانی نیستند؟ مگه همونهایی نیستند که اگر خاری به دست یک همکار برخورد کرد همگی در همدردی وکمک بسیج میشن. در هیچ دانشگاهی در کشور هیچ عضو علمی را اخراج نمی کنند مگر اینکه طرف خودش نخواد یا خودش بهانه بیاره که اخراج بشه بنده خود در دانشگاه مشغولم
  • علی IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
    میخواد خودشو مطرح کنه ویزا پناهندگی بگیره
  • US ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
    40 8
    ... ... ... ... تا آنجا که من آگاهم در ایران برای هیات علمی آزمایشی شدن لازم است شخص به صورت فیزیکی درخواست و فرمهای لازم را پر کند و مدارک فیزیکی ضمیمه کند تا مورد بررسی و اظهار نظر قرار گیرد. آیا ایشان چنین اقدامی را انجام داده؟ چرا هیات گزینش استاد با ایشان مستقیما تماس نگرفته؟ قضاوت در اینگونه موارد بسیار سخت است ضمن اینکه بسیاری افراد ایشان را نمی شناسند ... ... ... ... ... .... ... ....
  • IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
    20 4
    عجب!!!!!!
    • رحیم IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
      97 16
      یه کم فکر کن مدال طلای ژاپن رو داره هر کشوری بخواد بره براش فرش قرمز پهن می کنن ، بعد شما میگی میخواد معروف بشه 😔😔😔
  • IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
    62 11
    صنعتی شریف سیاسی ترین دانشگاه جهان
  • احسان IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
    30 97
    این اتفاق باید زودتر رخ میداد ایشان در اغتشاشات سال گذشته جزو عنصر فعال بودند زیاد فرخوان می‌زدند دانشجو را تحریک میکردند افراد سالم باید بیان تو این عرصه انقلابی دلسوز ... ... .... ... ... ... ... ...
  • ناشناس IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
    اب و جارو کنید دانشگاه ها رو استادی که تشویق به بحران می کنه نمی تونه درس سازنده ای به کسی بده
  • IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
    49 14
    البته با این کار به ایشان خدمت کردند و باعث رسیدن ایشان به جایگاه واقعیش در خارج کشور خواهند شد .
  • امیر IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
    29 99
    این زارچی زودتر از این باید اخراج می شد . حالا وقت زیاد داره بره همه شهر ها را قرمز اعلام کنه .
  • IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
    41 12
    داستان سرایی میکنید
  • IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
    8 31
    بعضی می خواهنداز این خبر سازی و بزرگ نمایی پشمی برای کلاه بردارند
  • IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
    32 7
    همه را اخراج کنید
  • IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
    14 51
    استاد دولت بنفش با جیغ‌های بنفش علاوه بر اخراج باید محاکمه بشه دروغگو
  • امینه IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
    38 9
    بنده خدامدارک موردنیازوعلمیت هیات علمی راداشته است چرافشارمیاریدمدارک بیار مسوولیت دوران کروناشاهدبراین مطلب است
  • سعید IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
    39 5
    متن یکی از اون تذکراتی که استناد کردید به همراه شماره و تاریخ رسانه‌ای کنید!؟
  • مجید IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
    52 9
    فقط کارهای غلط خودتون رو توجیه کنید.
  • IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
    59 8
    یکی از برخورد های حکومت با منتقدین همین اخراج ها بوده است وادامه دارد
  • علی IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
    49 9
    چه بکویم که نگفتنش بهتره رای بی رای
  • خیام IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
    50 6
    اولا در ایران تنها چیزی که ارزش ندارد علم است دلیلش هم واضح است هر کسی دکتر شده و مقام دولتی گرفته ایشان آدم با سوادی هستند ولی به نظرم برن مدرسه تدریس کنند بهتر از دانشگاه است چون اگه دانشگاه واقعی داشتیم این وضعیت آب و هوا و برنامه ریزی و اقتصاد و سیاست ما نبود بلکه مسیر دیگری را رفته بودیم قصدم توهین به اساتید و یا دانشجویان نبود فقط واقعیت را به نظر خودم گفتم
  • IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
    41 10
    همشهری آنلاین چرا قسمت نظرات باز میذاری وقتی منتشر نمیکنی؟آزادی بیان همینجا میشه فهمید با دم خروس.این استاد و خیلی های دیگه اینقدر قوی و مطمئن هستند که تحت تاثیر این فشارها قرار نمیگیرن چون شرافت دارن
  • سید محمد IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
    34 9
    خب حالا بهر دلیل اخراج شد و با ابرویش بازی شد ، بلاخره این فرد زن و بچه دارد . خب یک حقوق برایش در نظر گرفته شود تا هم دشمن نظام نشود و هم نارضا یکی ایجاد نشود
  • IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
    52 11
    امثال شما را بیرون میکنند تا بتونند افراد خودی را بیارند هر چند اگر سواد و دانش کافی را نداشته باشند فقط مطابق میل نظام قدم بر دارند .
  • علی IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
    18 54
    آقای دکتر میدونست که بار علمی جهت رسمی شدن نداره یعنی امتیازات لازم رو نمیاره ، بنابر این خواست از این موقعیت لااقل بهره برداری سیاسی کنه که با این شگرد عملا در نگاه بیگانگان یک اپوزیسیون شناخته شده در نهایت یک پنجره ای برای خودش در این گیرو دار تهیه کرده و آینده می‌تونه بره خارج و مصاحبه کنه در شبکه من و تو و.....اینها دلشون بحال کشور و مردم که نسوخته اینها تا زنده هستند به نفع خود و اطرافیانشان کار میکنند . دولت روحانی کلا این ماهیت رو داشت
  • IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
    39 8
    ای کاش دادگاه علنی تشکیل شود و هرکس مقصر و دروغگو است بخاطر جنگ روانی با روح روان مردم به اشد مجازات محکوم شود.
    • IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
      3 2
      خیلی با مزه ای خیلی
    • شهرام IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
      5 1
      جرات محاکمه علنی رو ندارن چون اگر علنی محاکمه بشه دست خیلی ها رو میشه
  • خداداد IR ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
    3 2
    بله صد در صد شما درست میفرمایید
  • IR ۰۶:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
    9 6
    خیلی حالم بد شد از لحاظ روحی به هم ریختم چرا کشور ما اینجوریه؟؟😭😭😭😭چرا خدا کاری نمیکنه
  • تینا IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
    8 3
    #انسان_ شرافتمند
  • هوشنگ IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
    3 10
    باید حتی اگر عضو هیئت علمی بود اخراج میشد چقدر پررو وپر مدعاست این آدم
  • احسان IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
    1 12
    امیدوارم دانشگاه نظرش عوض نشه
  • IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
    4 9
    باید زودتر اخراج می شد
  • میثم IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
    8 6
    استاد بی نظیر
  • IR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
    3 10
    رو ندید به اینا برن گم شن اینا باعث اغتشلشلتن
  • محمد IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
    3 11
    هرچیزی که ضررش از سودش بیشتر باشد محکوم به برکناریست
  • IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
    4 10
    ایشان دنبال سیاسی کاری بودند
  • Amin IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
    2 7
    زودتر باید اخراج می شد
  • ناصرخان IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
    9 4
    خیلی جالبه یک استاد دانشگاه 15سال درحال تدریس هست ودانشگاه تازه به فکر گزینش وتشکیل پرونده فیزیکی افتاده
  • آزاد IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
    0 0
    والا نمیدونیم قسم حضرت عباس شون رو باور کنیم یا دم خروس رو
  • IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
    0 0
    حالا که دیدند رئیس جهانی کامپیوتر شد دیدن که ضایعس این دورغا رو بهم بافتند
  • پوریا IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
    0 0
    ما اصلا میگیرم حرف شما درسته، الان دوبار با ایشان قرارداد ببندید
  • IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
    0 0
    من‌آموزشگاه کامپیو دارم.‌اگر لایق بدونن میتونن استاد ِآموزشهای مجازی بین الملی برای سطوح تحصیلی بالا باشند.
  • IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۶
    0 0
    در بند ۵ این بیانیه آمده : دانشگاه صنعتی شریف، به‌عنوان پرافتخارترین دانشگاه کشور، اتهامات و هجمه‌های اخیر علیه این نهاد علمی ... واقعا" این جماعت این جوری هستند یا دارند مسخره بازی در میارند ؟
  • سید علیرضا معتمد IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
    0 0
    سلام به نظر اینجانب دراین گونه موارد بهترین روش مصاحبه حضوری در وسایل ارتباط جمعی