همشهری آنلاین: سه‌شنبه شب، هیچ پیروزی‌ای به خود ندید. منچستر یونایتد در برابر اف.ث.پورتو متوقف شد. دیدار بین ویارئال و آرسنال هم مساوی تمام شد.

در شهر منچستر، شیاطین سرخ به مصاف قهرمان پرتغال رفتند.

مدافع عنوان قهرمانی اما، در مقابل تماشاگران خودی نتوانست نتیجه‌ای بهتر از تساوی 2 بر 2 کسب کرده و انتقام تساوی 1 بر 1 پنج سال پیش را بگیرد. حالا پورتو در بازی برگشت وضعیت بهتری نسبت به حریف پرآوازه‌اش دارد.

 در این بازی در دقیقه چهارم، تیم پرتغالی توانست در اولدترافورد به گل برتری برسد. رودریگز از اشتباه اوانس استفاده کرده و توپ را به گوشه چپ دروازه فرستاد. در دقیقه پانزده، تیم فرگوسن بازی را به تساوی کشاند. برونو آلوز که قصد داشت توپ را به گلر تیمش، هلتون برساند، با از دست دادن توپ، رونی را در موقعیت گل قرار داد و وی نیز توپ را وارد دروازه پورتو کرد. در نیمه دوم منچستر تلاش زیادی کرد، اما هربار در گشودن دروازه هلتون ناکام بود تا اینکه بالاخره در دقیقه 85 توسط کارلوس ته‌وز به گل رسید. منچستری‌ها از پیروزی اطمینان حاصل کرده بودند که دوباره پورتو و این‌بار توسط ماریانو گونزالز در دقیقه 89 بازی را به تساوی کشاند تا منچستر از برد خانگی محروم شود.

گل رودریگز به منچستریونایتد

در دیدار دیگر ویارئال اسپانیا میزبان آرسنال انگلیس بود. این بار نیز ویارئال نتوانست در زمین خود، آرسنال را مغلوب کند و تنها به یک تساوی 1 بر 1 بسنده کرد.

در این بازی سنا در دقیقه 10 برای ویارئال گل زد و آدبایور در دقیقه 66 یک گل برگردان رویایی را برای آرسنال به ثمر رساند.

 بدین ترتیب ویارئال رکورد عدم شکست خانگی تیم‌های اسپانیایی را در لیگ قهرمانان اروپا حفظ کرد.

در این میان آرسنال باید از این تساوی خوشحال باشد، گرچه این تیم مجبور ش دروازه‌بان خود، آلمونیا و کاپیتانش ‌گالاس را به دلیل مصدومیت در این بازی تعویض کند. چهارشنبه شب (19 فروردین) نیز در ادامه این رقابت‌ها بارسلونا میزبان بایرن مونیخ خواهد بود و لیورپول از چلسی پذیرایی خواهد کرد

کد خبر 78485

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز