یکشنبه ۱۶ فروردین ۱۳۸۸ - ۱۵:۱۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: نماینده اردبیل در مجلس با انتقاد از برکناری علی دایی گفت پیشنهاد می‌کنم نظر مردم در باره علی آبادی را نیز به نظر سنجی بگذارید.

به گزارش ایسنا، نماینده اردبیل در مجلس شورای اسلامی در نطق خود در جلسه علنی یکشنبه (16 فروردین) تصریح کرد: تغییرات متوالی مربیان تیم ملی چاره‌ساز نیست و نباید سرمایه‌ ملی یک کشور با تصمیمات نسنجیده و بی‌درنگ مسئولان تربیت بدنی تخریب شوند.

سید کاظم موسوی با بیان اینکه در برخی از موارد به ویژه در بخش ورزش به جای اسطوره‌سازی، اسطوره‌سوزی می‌کنند، گفت، مگر ما چند علی دایی و حسین رضازاده در کشور داریم. این حرکت یک نوع خودزنی است، مگر علی دایی در 13 ماه اخیر که تصدی تیم ملی را برعهده داشت، 16 مورد برنده نداشته است و تنها به دلیل یک مورد باخت که سه مورد بازی هم در پیش است برکنار شد.

این نماینده‌ مجلس با تشکر از دست‌اندرکاران برنامه نود به ویژه فردوسی‌پور، گفت: اما یک سوال دارم چرا علی دایی را به نظرسنجی گذاشتید و از طریق مخابرات با حجم پیام‌های کوتاه ورزشی، کشور را به چالش انداختید. البته احترامی که به آراء مردم بزرگ ایران به ویژه جوانان قائل هستم در جای خود محفوظ است، اما ابهامات زیادی در تعداد این پیامک‌ها وجود داشت.

وی با طرح این سوال که مگر علی دایی آقای گل جهان نبود، گفت: وی را اخیرا جهت عضویت در کمیته‌ جوانان جهان دعوت به همکاری کرده‌اند.

نماینده‌ مردم اردبیل در خانه‌ ملت، خطاب به رئیس فدراسیون فوتبال نیز گفت: شما بارها در نطق‌های متعدد خود فرموده‌اید که اگر علی دایی این تیم ما را به جام جهانی ببرد یا نبرد او را عوض نمی‌کنیم، ولی یک شبه چگونه تصمیم گرفتید و این تصمیم، تصمیم عاجلانه بود. 

وی با طرح این سوال که آیا منشاء باخت تیم ملی ایران در برابر عربستان علی دایی بود؟ یا مسئولان فدراسیون و یا خود علی‌آبادی؟، خطاب به فردوسی‌پور مجری برنامه‌ی نود نیز، گفت: پیشنهاد می‌کنم علی‌آبادی را به نظرسنجی بگذارید و آن زمان می‌بینید آیا مقصر اصلی در این حوزه علی‌آبادی است یا علی دایی، یقینا علی‌آبادی و فدراسیون فوتبال مقصرند، حیف است؛ این نیروها را از دست ندهیم. اگر چه آنها می‌خواهند این نیروهای قوی ما را تخریب کنند، ولی امیدم بر این است که اینها همیشه پرفروغ هستند و در میادین بزرگ ورزشی درخشش کافی را خواهند داشت و علی دایی همیشه زنده است.

کد خبر 78212

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز