همشهری آنلاین: قائم مقام معاون خدمات شهری شهرداری تهران بر اساس آمارهای سال گذشته پیش بینی کرد: ده هزار و 500 تن زباله تر و خشک در روز طبیعت از سوی شهروندان تولید شده است.

محمد عیدیان در گفت وگو با ایلنا در مورد میزان جمع آوری زباله تر و خشک در سطح معابر و مخازن زباله شهر تهران, تاکید کرد: از 15 اسفند ماه تا روز اول آغاز سال نو، نزدیک به 11 هزار تن زباله تر و خشک در شهر تهران جمع آوری و از روز اول تا ششم فروردین ماه نیز هفت هزار و 200 تن زباله جمع آوری شد.

او در مورد آمار زباله‌های 13 فروردین شهروندان در سطح پارک‌ها و معابر خاطرنشان کرد: ارایه این آمار نیاز به بررسی و استخراج آمار زباله‌های فرستاده شده به مرکز بازیافت کهریزک باشد اما بر اساس آمارهای سال گذشته پیش بینی جمع آوری 10 هزار تا 10 هزار و 500 تن زباله تر و خشک در سطح شهر تهران و پارک‌ها می‌شود.

عیدیان همچنین در مورد مخازن زباله مربوط به معابر تنگ نیز گفت: شهروندان مناطق و نواحی از 15 فروردین می‌توانند تعداد مخازن درخواستی خود را اعلام و حتی خودشان به صورت مستقیم برای سفارش تولید آنها اقدام کنند.

او افزود: کار طراحی این مخازن تمام شده و ساخت آنها در داخل انجام می‌شود.
قائم مقام معاونت خدمات شهری شهرداری تهران تصریح کرد: پیش بینی 23 هزار مخزن زباله برای معابر تنگ که امکان تردد ماشین‌های زباله نبود، شده است.

کد خبر 78017

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز