سه‌شنبه ۱۱ فروردین ۱۳۸۸ - ۱۴:۰۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: خبرهای گوناگون در خصوص نامزدهای سرمربی‌گری تیم ملی و زمان معرفی آن از تناقض‌ حکایت دارد

به گزارش همشهری آنلاین، تیم ملی فوتبال ایران سرمربی ندارد و دست‌اندکاران فدراسیون فوتبال با برکناری علی دایی از این سمت [علی دایی برکنار شد] بعد از باخت در مقابل تیم عربستان [ایران؛ بازی برده را به عربستان واگذار کرد] سخنان متفاوتی را مطرح کرده‌اند.

در نخستین اظهار نظرها کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه سرمربی آتی تیم ملی خارجی نخواهد بود از مذاکره با افشین قطبی خبر داد [اظهارات رئیس فدراسیون فوتبال در باره جانشین علی دایی] هنوز زمانی از این اظهارات نگذشته بود که مایلی کهن و قلعه نویی هم به این جمع افزوده شدند[مایلی کهن هم به جمع نامزدهای تیم ملی اضافه شد] و به موازات آن مهدی تاج، نایب رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه در خصوص دو گزینه بیشتر به جمع بندی رسیده‌اند اعلام کرد که تا 13 فروردین سرمربی تیم ملی انتخاب خواهد شد.[سرمربی جدیدتیم ملی تا 13 فروردین معرفی می‌شود]

اما در خبری متفاوت، مشاور عالی رئیس فدراسیون فوتبال به نحو دیگری خبر رسانی کرد. شهاب دادگر سه‌شنبه در گفت‌و‌گو با ایلنا، بر خلاف اظهار نظرهای مسئولان فدراسیون فوتبال اظهار داشت که سر مربی تیم ملی تا 48 ساعت آینده انتخاب نخواهد شد.

وی گفت: بر خلاف اظهار نظرهای مسئولان فدراسیون فوتبال سر مربی تیم ملی تا 48 ساعت آینده انتخاب نخواهد شد بلکه پس از رایزنی‌های لازم بعد از تعطیلات نوروزی نام مربی اعلام می‌شود

بازیکنان به باشگاه‌های خود باز می‌گردند

شهاب دادگر در آخرین اظهار نظر  مقامات فدراسیون فوتبال گفت که بعد از مسابقه برابر سنگال که فردا برگزار می‌شود بازیکنان در اختیار تیم‌های باشگاه‌های خود قرار می‌گیرند و بعد از آن ما در فدراسیون فوتبال با آرامش کامل و پس از بررسی‌های لازم سرمربی تیم ملی را انتخاب و نام وی را در رسانه‌ها اعلام می‌کنیم.

تروسیه هم نامزد است

وی همچنین بر خلاف اظهار نظر صریح رئیس فدراسیون در خصوص ایرانی بودن سرمربی تیم ملی گفت: تاکنون با چند مربی داخلی و خارجی مذاکره کرده‌ایم که فیلیپ تروسیه فرانسوی هم جزو گزینه‌های خارجی ما محسوب می‌شود، از گزینه‌های داخلی هم با امیر قلعه نویی، افشین قطبی،‌ محمد مایلی کهن و غلامحسین پیروانی صحبت کرده‌ایم. با این همه بعد از تعطیلات نوروزی تصمیم نهایی دراین ارتباط گرفته خواهد شد.

دستیاران دایی نماندند

دادگر ادامه داد : فدراسیون فوتبال از هومن افاضلی و بهزادغلامپور به عنوان دو دستیار ایرانی علی دایی خواسته بود تا همچنان در تمرینات تیم ملی حاضر شوند اما گویا آنها با این خواسته مخالفت کرده‌اند که به همین دلیل به دنبال نفرات جدیدی است.

کد خبر 77918

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز