سه‌شنبه ۱۱ فروردین ۱۳۸۸ - ۰۹:۱۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: سرمربی جدید تیم ملی فوتبال شرایطی تا 48 ساعت آینده معرفی خواهد شد که به نظر می‌رسد شانس قطبی و مایلی کهن بیشتر از دیگران باشد

به گزارش مهر، برکناری علی دایی در این بین گزینه‌هایی چون محمد مایلی کهن، امیر قلعه نویی، پرویز مظلومی، بیژن ذوالفقارنسب، غلامحسین پیروانی، افشین قطبی و ... برای هدایت تیم ملی فوتبال در نظر گرفته شدند و بررسی‌ها در مورد آنها آغاز شد.

در نهایت مسئولان فدراسیون فوتبال از بین گزینه‌های مورد نظر خود روی سه گزینه تمرکز بیشتری کردند که از بین مایلی کهن، قطبی و قلعه نویی به نظر می‌رسد شانس قطبی و مایلی کهن بیشتر از گزینه های دیگر باشد.

مهدی تاج نایب رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به انتخاب سرمربی جدید تیم ملی تا 48 ساعت آینده گفت: فدراسیون فوتبال درحال بررسی گزینه های مورد نظر خود برای سرمربیگری تیم ملی است که تا بعد از دیدار با سنگال سرمربی جدید را انتخاب و معرفی خواهد کرد.

تاج در پاسخ به این پرسش که شانس کدامیک از مربیان مورد نظر فدراسیون فوتبال بیشتر از دیگران است گفت: قطعا در بررسی های خود به گزینه های محدودی رسیده ایم و روی دو گزینه بیشتر از دیگران نظر داریم که در صورت تایید برنامه ها و انتخاب نهایی، تا 48 ساعت آینده نام سرمربی جدید تیم ملی را اعلام خواهیم کرد.

تیم ملی فوتبال کشورمان روز چهارشنبه 12 فروردین ماه در دیداری دوستانه و تدارکاتی که از ساعت 19 در ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد، به مصاف تیم ملی فوتبال سنگال خواهد رفت.

کد خبر 77898

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز