سه‌شنبه ۱۱ فروردین ۱۳۸۸ - ۰۷:۱۲
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: فرمانده پلیس راه استان زنجان گفت: بارش برف توام با کولاک شدید، موجب بسته شدن آزاد راه زنجان - قزوین به مدت چند ساعت در روز سه شنبه شد

سرهنگ مقصود شمس آذر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این محور که از ساعت چهار بامداد امروز بخاطر بارش برف، کولاک و عدم دید کافی، مسدود شده با تلاش نیروهای تلاشگر پلیس راه و دیگر عوامل امدادی در حال بازگشایی است.

وی، با بیان اینکه در زمان حاضر تردد وسایط نقلیه در محور قدیم زنجان - قزوین جریان دارد، یادآور شد: هر چند در این محور ارتباطی نیز برف و کولاک مشاهده می‌شود، ولی مشکل حادی برای عبور و مرور وسایط نقلیه مشاهده نمی‌شود و رانندگان می‌توانند از این مسیر برای تردد استفاده کنند.

سرهنگ شمس آذر، به وقوع یک مورد تصادف خسارتی در آزادراه زنجان - قزوین اشاره کرد و از رانندگان خواست وسایل نقلیه خود را به زنجیر چرخ و دیگر تجهیزات ایمنی مجهز کنند و هشدارهای پلیس راه را جدی بگیرند.

 برای رانندگی پیر شده‌ام؟

نحوه رانندگی در باران

پاهایتان را بیدار کنید

چطور پشت رل بیدار بمانیم؟

آشنایی با روش‌های کمک رسانی در تصادفات جاده‌ای

آشنایی با توصیه‌های وزارت راه به مسافران

مسوول روابط عمومی اداره کل راه و ترابری استان زنجان نیز گفت: در زمان حاضر تردد وسایط نقلیه در محور زنجان - طارم نیز به علت وجود کولاک شدید با زنجیر چرخ انجام می‌شود. سیداحمد خلیلی به رانندگان توصیه کرد وسایط نقلیه خود را به زنجیر چرخ مجهز کرده و بدون تجهیزات ایمنی لازم زمستانی از تردد در محورهای ارتباطی، به ویژه مناطق کوهستانی این استان خودداری کنند

کد خبر 77893

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز