همشهری‌آنلاین: اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی اعلام کرد: در ‌٤٨ ساعت آینده آسمان استان خراسان رضوی کمی تا قسمتی ابری خواهد بود

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه خراسان، به نقل از اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی، نقشه‌های پیش‌یابی نشان دهنده عبور امواج کم‌دامنه سطوح فوقانی جو از روی استان خراسان رضوی در ساعات آینده هستند، لذا طی ‌٤٨ ساعت آینده برای اکثر نقاط استان آسمانی کمی تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و در بعضی از ساعات توام با افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.

عکس از : سازمان سازمان پارکها و فضای سبز مشهد

مشهد - پارک وکیل آباد

بر این اساس، در این مدت برای نواحی شمالی استان خراسان رضوی آسمانی صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد و در نواحی مرکزی صاف تا کمی ابری گاهی با وزش باد و در پاره‌ای از نقاط همراه با غبار محلی پیش‌بینی می‌شود.

همچنین آسمان نواحی جنوبی صاف تا کمی ابری در پاره‌ای از نقاط با وزش باد نسبتا شدید و گرد و خاک و آسمان شهرستان مشهد صاف تا کمی ابری گاهی با وزش باد توام با غبار محلی خواهد بود.

طی ‌٢٤ ساعت آینده کمترین و بیشترین دمای مشهد به ‌٨ و ‌٢١ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

همچنین بنا بر اعلام اداره‌کل ‌هواشناسی خراسان رضوی در ‌٢٤ ساعت گذشته، شهرستان نیشابور با حداقل دمای یک درجه بالای سانتی‌گراد، خنک‌ترین شهر و شهرستان خواف با حداکثر دمای‌٢١ درجه بالای سانتی‌گراد گرم‌ترین شهر در استان خراسان رضوی بوده‌اند و در این مدت بیشترین بارندگی از ایستگاه هواشناسی سرخس و به میزان ‌٣/٠ میلی‎متر گزارش شده است

کد خبر 77789

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز