رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران گفت: برخی علاقمند به خشک شدن درختان هستند و اگر رئیس قوه قضاییه در این زمینه دغدغه دارد، دستور پیگیری برای این موضوع را دهد.

پارک جنگلی چیتگر

به گزارش همشهری آنلاین، مهدی پیرهادی در یکصد و شصت و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به حادثه برای یک نوجوان در پله برقی در منطقه ۱۶، گفت: اگر کوتاهی و قصور در این زمینه وجود داشته باشد پیگیری شود و کمیته سلامت نیز به نمایندگی شورا با خانواده این نوجوان دیدار کند.

او با تأکید بر پیاده سازی الزامات HSE از سوی شهرداری تهران، یادآور شد: در سال ۹۲ شهرداری موظف به تهیه نظام نامه یکپارچه سامانه HSE  شد و ۱۰ سال و ۲ ماه از تاریخ این مصوبه می گذرد، تاکنون اقدام خاصی تاکنون صورت نگرفته و با وجود تغییر ساختار از شرکت شهر سالم به سازمان مدیریت بحران هنوز شاهد اقدام خاصی در این زمینه نیستیم.

پیرهادی با بیان اینکه چند کودک و نوجوان باید در پله‌های برقی، آبنماها و پست‌های برقی و فضاهایی این چنینی دچار حادثه شوند که ما اقدام لازم را انجام دهیم، تأکید کرد: از شهرداری تهران می‌خواهیم که نسبت به پیاده سازی الزامات اقدام کند البته زحمات زیادی کشیده شده اما در شورا ارائه و تصویب نشده است و امیدواریم شاهد اتفاقات کمتری در این زمینه باشیم.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورا با بیان اینکه آب بوستان چیتگر دوباره قطع شده است، افزود: برخی علاقمند به خشک شدن درختان هستند و اگر رئیس قوه قضاییه در این زمینه دغدغه دارد، دستور پیگیری برای این موضوع را دهد. آب به راحتی قطع می شود تا بوستان چیتگر خشک شود و اگر می خواهند دستورالعملی صادر کنند که بوستان چیتگر نمی‌خواهیم. یکبار بگویید می‌خواهیم درختان را خشک کنیم و خیال همه را راحت کنید.

کد خبر 778281
منبع: خبرگزاری شهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 17
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 22
  • ال IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
    36 1
    بعضی ها از دلخوشی مردم ناراضی اند
  • امانی IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
    43 1
    من دقیقا منزلم چیتگر است،الان یکسال است که متوجه شده ام که عمدا به درختان اب نمی دهند تا خشک شود تا به راحتی تصاحب و تغییر کاربری دهند.
  • کریمی IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
    40 1
    میخواهند درختان بوستان چیتگر را خشک کنن وبجای درختان برجها چند طبقه بسازند ولاغیر.
  • مهدی IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
    35 1
    زمانی چیتگر خارج از تهران بود و حالا زمین‌ها ارزش پیدا کرده است، مردم هم فقط سرگرمیشان رفتن به پارک شده آنهم ان‌شاالله تبدیل به زمین تجاری و مسکونی بکنند سودهای نجومی ببرند و... ... ... ... .... .... ... ... ...
  • DE ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
    31 2
    چیتگر که ویرانه ای شده . واقعا حیف جنگل به اون زیبایی . خودمون با دست خودمون داریم خودمونو به کشتن میدیم. اخه همش برج همش ماشین همش دود و دم
  • IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
    32 0
    کاملا موافقم،نزدیک چیتگرساکنم به وضوح مشخصه دارن باخشک نگه داشتن منطقه درختا رو ازبین می برن. چه کسانی اینان را تایید می کنن و پشت میز میشونن؟
  • IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
    13 20
    حالا چیتگری که پراز مهاجر شده به چه دردی میخوره آدم فکر می‌کنه رفته کابل. همون بهتر که خشک شود. ماکه دستمون بهش نمی‌رسه تازه تهرانم هستیم
    • علی احمدی IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
      16 5
      تو که زورت میاد اسمتو بزاری واسه پیامت،اونوقت میخوای بری پارک تفریح،تنبلی ووافتادگی خودتو به دوتا کارگر بدبخت ربط نده ،وجودشو داری بلندشو برو ،اینقدر نرفتی که اینطور میگی،چیتگر شده کابل ،سرخه حصارچی،پارکهای دیگه چی ،لطفا خودخواهانه قضاوت نکن
    • IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
      18 0
      یک شب رفتم پارک آب و آتش تعداد مهاجران بیشتر از ایرانیها اگر نبود کمتر هم نبود.
  • حسن IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
    21 1
    یه زمانی بالای ورداورد کلا درختکاری شد ودرختان چند ساله شدن وفضای سبز خیلی خوبی شده بود کلا هوای منطقه تغیر کرده بود یه دفه درزمان شهرداری قالیباف همه جنگل ویران شد وتبدیل به برج شد الان نفس تهران بریده شده
  • هادی IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
    19 0
    همینجوریشم نفسهای کره ی زمین و شهرهای مختلف به شماره افتاده, جنگل ها داره تو کل دنیا نابود میشه.تهران شده جنگل بتنی با ساختمانهای عمودی چندین طبقه . تو رو خدا به داد محیط زیست برسید, روز سیزده بدر امسال به جنگل لفور در بابل رفتیم. مناظرطبیعی و جنگل عالی بود , ولی سطح و اطراف رودخانه پر از زباله بود . واقعا جواب آیندگان رو چی میخوایم بدیم?اینقدر زباله ریختن درطبیعتِ مظلوم شان مردم بزرگوار ایران نیست, مردم عزیز اول باید خودمون رعایت کنیم , بعد به مسئولین تذکُّر بدیم. سپاس.
  • IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
    3 10
    هر چی میشه میندازن گردن شهرداری و بخشداری و دولت.اونوقت میگن چرا مردم انقدر پر توقع شدن.
  • اکبر اسدی IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
    18 1
    میشود یک روز یک خبر خوش بشنویم؟؟؟؟!!!!!چرا هیچکس پاسخگو نیست؟؟؟!!!
  • جعفری IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
    19 0
    قشنگ واضح است درختانرچیتگر دیگر آبیاری نمیشوند ودرحال خشکیدن هستند به خاطر خدا ازآه این درختان بترسید هرانسانی که وجدان دارد با این منظره ناراحت میشود یعنی درشهرداری مسئولی نبوده که درختها به این وضع افتادن؟ سرمایه ملی راتلف کردن خیانت است.
  • FR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
    21 2
    نکنه چون چیتگر را قبل از انقلاب کاشته اند میخوان خشگ بشه
  • امین IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    2 9
    بدهی تان به سازمان آب منطقه ای را پرداخت کنید تا آب قطع نگردد. ...
  • DE ۰۷:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
    0 0
    حدود سی سال پیش سیزده بدر میرفتیم .پارک چیتگر .سبز .الان همه درختان رو دارن خشک میکنن