همشهری‌آنلاین: چه کسانی هتل را به جهنم واقعی برای کارکنان هتل‌ها تبدیل می‌کنند؟ پاسخ را در یافته‌های یک نظرسنجی جستجو کنید

معمولا اروپائی‌ها تمایل دارند تعطیلات خود را به مسافرت بروند و در یکی از هتل‌ها بدون قید و بندهای منزل زندگی کنند و هتل را به جهنمی واقعی برای کارکنان هتل تبدیل کنند.

پایگاه اینترنتی تریپ ادوایزر (TripAdvisor) که یکی از مهم‌ترین و مشهورترین پایگاه‌های اینترنتی در خصوص مشاوره‌های گردشگری در جهان است، طی یک نظرسنجی رفتار سه هزار مسافر از کشورهای آلمان، فرانسه، اسپانیا، ایتالیا و انگلیس و اتفاقاتی را که داخل اتاق‌های هتل رخ می‌دهد شرح می‌دهد.

این نظرسنجی که نتایج آن در روزنامه بیلد آلمان منتشر شد نشان می‌دهد "هفده درصد از انگلیسی‌ها در دوره اقامتشان در هتل به دارئی‌های هتل اسیب می‌زنند و وسائل انرا می‌شکنند."

اما انگلیسی‌ها عادت خوب نیز دارند و 79 درصد آنها چمدان‌ها و لباس‌های خود را در مکان مناسب قرار می‌دهند و معمولا اتاق را خودشان مرتب می‌کنند اما بیشتر اسپانیائی‌ها و ایتالیائی‌ها این کار را برای خدمتکار هتل می‌گذارند.

فرانسوی‌ها در این خصوص در جهان شهره هستند و در این نظرسنجی بیشتر فرانسوی‌ها اعتراف کرده‌اند که به نوعی اتاق هتل را به هم می‌ریزند و ملحفه‌ها را روی زمین می‌اندازند در صورتی که آلمانی‌ها در این خصوص تمیزترین و مرتب‌ترین مردمان در اروپا هستند.

با وجود اینکه آلمانی‌ها در بیشتر زمینه‌ها رفتار خوبی دارند اما در یک مورد از همسایه‌های اروپائی خود بدتر هستند و معمولا به صورت افراطی و در جای نامناسب سیگار می‌کشند که در بیشتر مواقع موجب گرفتگی لوله‌های فاضلاب و دستشوئی‌های هتل‌ها می‌شود.

به گزارش خبرگزاری المان از هامبورگ، این نظر سنجی نشان می‌دهد ایتالیائی‌ها در سرقت از هتل‌ها از دیگر کشورهای اروپایی سابقه بدتری دارند و پس از ان نیز آلمانی‌ها قرار دارند که معمولا دوست ندارند دست خالی از هتل بروند و تمایل دارند یکی از وسایل هتل مانند دمپایی حمام، ملحفه و حتی حوله حمام را برای یادگاری با خود ببرند.

کد خبر 77602

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز