پنجشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۸۷ - ۰۹:۴۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: عضو جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس تاکید کرد: آمریکا درصدد کارشکنی و ایجاد مانع در راه تحقق آشتی ملی میان گروه‌های فلسطینی است

به گزارش واحد مرکزی خبر، ‌اسماعیل رضوان چهارشنبه شب 28 اسفند در گفتگو با شبکه خبری العالم با بیان این که آمریکا تلاش دارد شروط خود را بر فلسطینی‌ها تحمیل کند، گفت: آمریکا در گفتگوهای فلسطینی در قاهره، از طریق رژیم صهیونیستی مداخله می‌کند.

وی همچنین با بیان این که زمان رهایی جنبش فتح از توافقنامه‌های امضا شده با رژیم صهیونیستی فرا رسیده است، از این جنبش خواست برای تقویت مقاومت فلسطین همکاری کند و به منظور رهایی از فشارهای آمریکا و اشغالگری ،رویکرد خود را به سوی مقاومت تغییر دهد و به اصول فلسطین و ارزش‌های مقاومت پایبند باشد.

رضوان تاکید کرد: با وجود اقدامات آمریکا و رژیم صهیونیستی، حماس و دیگر نیروهای مقاومت برنامه‌های اصلی خود را دنبال خواهند کرد و هیچ گاه خواسته‌های آمریکا را نخواهند پذیرفت.

عضو حماس گفت: حماس به اصول اصلی ملت فلسطین پایبند است و رژیم صهیونیستی را به رسمیت نخواهد شناخت و توافقنامه‌های خفت باری که تشکیلات خودگردان فلسطین با این رژیم امضا کرده و در آن حقوق ملت فلسطین زیر پا گذاشته شده است را نیز نخواهد پذیرفت.

وی افزود: در حالی که صهیونیست‌های افراطی قدرت را در اسرائیل به دست گرفته‌اند و با هر گونه تحرک برای صلح مخالفت و برای ناکام گذاشتن تلاش‌های سیاسی مبتنی بر مذاکره تلاش می‌کنند؛ نباید برای پایبندی بر توافقات امضا شده با این رژیم پافشاری صورت گیرد.

کد خبر 77499

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز